خدمات اینترنتی مناسب در مناطق گردشگری عامل رونق اقتصادی است

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری، گفت: ارائه خدمات اینترنتی مناسب در مناطق گردشگری سامان، موجب رونق اقتصادی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا چهلگردی امروز _شنبه دوازدهم شهریورماه_ در نشست شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه مشکل سرعت پایین اینترنت و قطعی ارتباط تلفن همراه، به‌طورمداوم در پلیس راه تا مرغداری صنعتی شهر «سامان» باید رسیدگی شود، اظهار کرد: مردم برخی مناطق شهر سامان از مشکل نداشتن دسترسی به تلفن ثابت رنج می‌برند، از این رو با توجه به مراجعات مکرر مردمی درخواست رفع این مشکل و واگذاری شماره تلفن‌های ثابت ضروری است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان سامان در جذب گردشگر، تصریح کرد: ارائه خدمات اینترنتی مناسب در مناطق گردشگری این شهرستان موجب رونق اقتصادی استان و شهرستان می‌شود، بر همین اساس باید توسعه سایت‌های ارتباطی شهرستان سامان جهت دسترسی به اینترنت سیار پایدار و باکیفیت در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

نماینده شوراهای شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین معضلات باغداران، دریافت مجوز برای احداث اتاقک و انباری در باغات است که جهاد کشاورزی نسبت به این موضوع ایراد می‌گیرد، درحالی‌که این اقدام جهت رفاه باغداران و کارگران و افزایش بهره‌وری انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، چهلگردی در این نشست مشکلات اینترنت نقاط مختلف شهر سامان، بخش زاینده‌رود و مرکزی را تشریح کرد.

کد خبر 602003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.