جدول‌گذاری فاز دوم مجموعه فرهنگی تاریخی باغشمال

شهردار منطقه سه تبریز گفت: در راستای آماده‌سازی۱۳ هزار و ۷۰۰ متر از فاز دوم مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال در ضلع جنوب شرقی آن، پس از اتمام زیرسازی، عملیات جدول‌گذاری در این محل به طول ۱۵۰۰ متر در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، اکبر پورخردمند با بیان اینکه عملیات عمرانی جهت احداث فاز دوم پارک باغشمال در چند جبهه ادامه دارد، اظهار کرد: پس از اتمام عملیات زیرسازی، رگلاژ و تسطیح پیاده‌راه‌ها، جدول‌گذاری ۱۳ هزار و ۷۰۰ متر از فاز دوم در حال انجام است تا همزمان با افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی (ارتش) به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه در فاز دوم پارک باغشمال ۱۵۰۰ متر جدول‌گذاری انجام خواهد شد که تاکنون ۴۵۰ متر از این عملیات اجرا شده است، افزود: همزمان با جدول‌گذاری، عملیات کف‌سازی پیاده‌راه‌ها و همچنین تأمین آب خام و روشنایی این محوطه آغاز خواهد شد، همچنین پیاده‌راه‌های اصلی و فرعی این محوطه با کفپوش‌های بتنی پیش‌ساخته کف‌سازی خواهد شد.

شهردار منطقه سه تبریز تصریح کرد: همکاران معاونت فنی و عمرانی منطقه تلاش می‌کنند تا هرچه سریع‌تر با آماده‌سازی محوطه آن را برای کاشت فضای سبز و همچنین نصب مبلمان شهری مهیا کنند.

کد خبر 601998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.