ضرورت توسعه ورزش همگانی در همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: بار ورزش استان اکنون بر دوش مدیرکل ورزش و جوانان است و امیدوارم با تلاش بیشتر و همکاری مداوم شورای ششم شهر و اداره کل در زمینه ورزش همگانی و قهرمانی به نتایج بهتری دست یابیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز _شنبه دوازدهم شهریورماه‌_ در یکصدونوزدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان، اظهار کرد: منافقان کوردل و جاهل فکر می‌کردند با این اقدام به نهال انقلاب اسلامی، دو سال پس از شکوفایی آن لطمه بزنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز به درختی پرریشه و پربار تبدیل شده است، ادامه داد: تمام مسئولان باید برای عزت و سربلندی ایران تلاش کنند و این درخت تنومند انقلاب اسلامی را تا رسیدن به صاحب اصلی آن محافظت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به کسب رتبه سوم همدان در طرح شهر فعال، گفت: این عنوان به واسطه تلاش‌ها و اقدامات هیئت ورزش‌های همگانی در سطح کشور کسب شد.

وی با اشاره به لزوم توسعه ورزش همگانی در شهر همدان، تصریح کرد: بار ورزش استان اکنون بر دوش مدیرکل ورزش و جوانان است، امیدوارم با تلاش بیشتر و همکاری مداوم شورای اسلامی شهر همدان و اداره کل در زمینه ورزش همگانی و قهرمانی به نتایج بهتری دست یابیم.

کد خبر 601983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.