اقدامات عمرانی در حریم شهر با مصوبه استانداری انجام می‌شود

رئیس اداره عمران منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه شهرداری اصفهان خدمات خود را باید در محدوده خدماتی شهرداری گسترش دهد، اقدامات عمرانی یا خدماتی در محدوده استحفاظی منطقه یا حریم شهر باید با در شورای برنامه‌ریزی و امور زیربنایی استانداری مطرح و مصوب شود.

فرهاد کیمیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه ساماندهی جاده جلوان حدفاصل خیابان عاشق‌اصفهانی شرقی تا اتوبان فرودگاه طبق درخواست‌های شهروندان در شورای برنامه‌ریزی و امور زیربنایی استانداری اصفهان مطرح و مصوب شده است.

وی ادامه داد: پس از ابلاغ مصوبه ساماندهی جاده جلوان به شهرداری اصفهان و صدور مجوز، اجرای پروژه با آزادسازی املاک اطراف این محور آغاز می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال این پروژه تکمیل خواهد شد.

رئیس اداره عمران منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جاده جلوان در محدوده خدماتی شهرداری قرار ندارد، باید مصوبه شورای برنامه‌ریزی و امور زیربنایی استانداری اصفهان را دریافت کرد تا با ساماندهی آن مشکلات نیز رفع شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرداری اصفهان خدمات خود را باید در محدوده خدماتی شهرداری گسترش دهد، اقدامات عمرانی یا خدماتی در محدوده استحفاظی منطقه یا حریم شهر باید در شورای برنامه‌ریزی و امور زیربنایی استانداری مطرح و مجوزهای لازم دریافت شود.

کد خبر 601970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.