توسعه ورزش همگانی؛ زمینه‌ساز گسترش ورزش قهرمانی

شهردار سمنان گفت: توسعه ورزش همگانی، موجب گسترش ورزش قهرمانی می‌شود.

سیدعلی مرتضی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان دولت شهرستان سمنان، اظهار کرد: برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان دولت، فرصت مناسبی را فراهم کرد تا در دوران پساکرونا بتوان روحیه بازی‌های تیمی، نشاط و شادابی را میان کارکنان به وجود آورد و برگزاری ورزش‌های قهرمانی را شاهد بود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی مناسب جهت ارتقای فرهنگ ورزش همگانی می‌توان زمینه را برای توسعه ورزش قهرمانی ایجاد کرد.

شهردار سمنان با بیان اینکه یکی از راهبردهای توسعه ورزش همگانی، توجه خاص به فضای بازی و ورزش در بوستان‌ها است، خاطرنشان کرد: در ۸۲ بوستان شهر، ست‌های ورزشی وجود دارد و برنامه‌ها و همایش‌های ورزشی در پارک‌های سطح شهر اجرا می‌شود.

مرتضی‌نژاد با اشاره به برگزاری برنامه‌های کوه‌پیمایی ویژه خانواده‌ها، تصریح کرد: تاکنون چهار برنامه کوه‌گشت برای خانواده‌های سمنانی برگزار شده است که راهکاری کم‌هزینه جهت ارتقای سطح سلامت آنان محسوب می‌شود.

وی گفت: یکی از اولویت‌های دوره ششم مدیریت شهری سمنان، توسعه ورزش همگانی است، چراکه این توسعه می‌تواند راهی برای رسیدن به ورزش قهرمانی باشد.

به گزارش ایمنا، مسابقات فوتسال کارکنان دولت شهرستان سمنان با حضور ۱۶ تیم در قالب چهار گروه به صورت دوره‌ای در هفته دولت برگزار شد.

کد خبر 601960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.