گسترش ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی در لندن

ساکنان مناطق مسکونی بارنت و میلتون کینز در لندن به زودی از شبکه‌های شارژ خودروهای الکتریکی گسترده‌ای برخوردار خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران لندن در پی افزایش مناطق شهری به گسترش ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی در سکونت‌گاه‌های مختلف روی آورده‌اند و در نظر دارند دسترسی تمام ساکنان را به خودروهای الکتریکی افزایش دهند تا از این طریق به توسعه تردد سبز در سراسر پایتخت انگلستان بپردازند. مدیران مناطق بارنت و میلتون کینز آمادگی خود را برای گسترش استفاده از خودروهای الکتریکی اعلام کرده و مدعی شده‌اند به زودی زیرساخت‌های شهری را برای نصب ایستگاه‌های شارژ این وسایل نقلیه پاک بهبود خواهند بخشید.

گسترش ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی در لندن

مدیران منطقه بارنت اعلام کرده‌اند که طراحی فضاهای عمومی را برای نصب بیش از ۵۰۰ ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی تغییر خواهند داد تا دسترسی به آن‌ها را برای تمام شهروندان فراهم آورند و از طریق ترویج تردد سبز، به کاهش آلودگی هوا کمک کنند. برنامه‌ریزان میلتون کینز نیز از نصب ۲۵۰ ایستگاه شارژ در محله‌های قدیمی با بیشترین برخورداری از فضای پارک خودروها خبر داده و استدلال کرده‌اند که به دنبال این اقدام نه‌تنها امکان بهره‌مندی دارندگان خودروهای الکتریکی را به ایستگاه‌ها افزایش خواهند داد، بلکه تردد وسایل نقلیه موتوری را به واسطه کاهش فضای پارک آن‌ها به حداقل خواهند رساند که این امر به سهم خود می‌تواند کاهش قابل توجه انتشار کربن را در پی داشته باشد و به پایداری منطقه منجر شود.

هزینه نصب ایستگاه‌های شارژ در بارنت حدود چهار میلیون و ۶۵۰ هزار پوند تخمین زده شده است که سه میلیون و ۵۰۰ هزار از آن توسط صندوق دولت تأمین خواهد شد. تعداد ۳۴ خیابان از منطقه مسکونی بارنت میزبان ایستگاه‌های شارژ جدید خودروهای الکتریکی خواهد بود که مدیران از آغاز پروژه در نوامبر ۲۰۲۲ و پایان آن تا مارس ۲۰۲۳ خبر داده‌اند.

این ایستگاه‌ها از طریق کابل‌های زیرزمینی به کابین‌هایی در فاصله ۱۰۰ متری متصل خواهد شد که هر کابین، قدرت انتقال نیروی الکتریسیته به ۱۵ ایستگاه شارژ را دارد.

گسترش ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی در لندن

کد خبر 601948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.