اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس از اراک به مرز مهران

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اراک گفت: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری امروز (شنبه) ۱۰ دستگاه اتوبوس مسافربری را از مقصد اراک به مرز مهران برای همکاری جهت سهولت تردد زائران اربعین حسینی فرستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌اله مرادی امروز _شنبه دوازدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استفاده‌کنندگان از خدمات شهربازی‌ها و پارک‌ها اغلب کودکان هستند و این موضوع اهمیت تأمین امنیت وسایل بازی و تجهیزات تفریحی را یادآور می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به جلسات برگزار شده در ستاد اربعین و مکاتباتی که به دنبال آن در ارتباط با همکاری ارگان‌ها برای انجام هرچه بهتر امور مراسم بزرگ اربعین حسینی و در راستای انجام تکلیف شایسته در این امر مهم صورت گرفت، شهرداری اراک و سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه خود را برای خدمات‌رسانی به زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند، آماده کرد و در همین راستا چند دستگاه اتوبوس به منطقه مرزی مهران فرستاد.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اراک افزود: این روزها تعداد زیادی از شهروندان در تمام شهرهای کشور خود را برای شرکت در مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین اباعبدالله الحسین (ع) آماده می‌کنند از همین‌رو شهرداری اراک پیش از این اقدام به اعزام نیروهای خدوم سازمان مدیریت پسماند و آتش‌نشانی به شکل داوطلبانه با تجهیزات لازم به استان ایلام و شهر مهران کرده بود که هم‌اکنون در حال کمک‌رسانی و خدمات‌رسانی به زائران است.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به زائران حسینی، امروز _شنبه دوازدهم شهریورماه_ ۱۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران فرستادیم که تا پایان شهریورماه، به خدمات‌رسانی برای تردد زائران در فاصله شهر مهران تا پایانه مرزی خواهند پرداخت.

مرادی گفت: نیروهای اعزامی شهرداری اراک با تلاش مضاعف و به صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی آماده هستند.

کد خبر 601939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.