خبرهای خوش عمرانی برای شهروندان قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: سوله ورزشی منطقه هشت، بی‌.آر.تی، فاز دوم بوستان خضر در ۳۰ هکتار مساحت، فاز دوم بوستان کوثر در ۱۹ هکتار، تکمیل اسکلت شهربازی معارفی، شهدای روحانیت، ادامه تونل بلوار جمهوری اسلامی از جمله طرح‌هایی است که تا پایان سال‌ جاری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده اظهار کرد: پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در بلوار جوادالائمه (ع) به طول ۱۲۰۰ متر تا پایان امسال انجام می‌شود.

وی با اشاره به افزایش نجومی قیمت قیر، گفت: تا پایان مردادماه، ۵۰ هزار تن آسفالت در مناطق هشتگانه قم توزیع‌شده است و تا سه ماه آینده شاهد بهبود توزیع آسفالت خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح در این کلان‌شهر، تصریح کرد: نگهداری این سازه‌ها، عملیات بهسازی و هدایت آب‌های سطحی در بلوار شهید سلیمانی در دستور کار است.

وی با بیان آخرین وضعیت اجرای طرح BRT در بلوار آیت‌الله بروجردی، خاطرنشان کرد: در این بلوار به خاطر ویژگی‌های خاص این محور روسازی و زیرسازی محور به همراه تکمیل روشنایی و افزایش ایمنی تونل غدیر در دستور کار است.

حلوایی‌زاده خاطرنشان کرد: روشنایی ۲۰۰ هزار مترمربع از بوستان علوی یکی از طرح‌های شاخص شهرداری قم است که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پارکینگ خیابان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: این پارکینگ در زمینی به وسعت ۲۱۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۷ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اضافه کرد: مجموعه فرهنگی و ورزشی منطقه هشت، بی‌.آر.تی‌، فاز دوم بوستان خضر در ۳۰ هکتار مساحت، فاز دوم بوستان کوثر در ۱۹ هکتار، تکمیل اسکلت شهربازی معارفی، شهدای روحانیت، ادامه تونل جمهوری از جمله طرح‌هایی است که تا پایان سال در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 601902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.