لورکوزن تمایلی به حفظ سردار آزمون ندارد؟

پس از درخواست جذب فنرباغچه از بایرلورکوزن برای جذب سردار آزمون، این باشگاه آلمانی رقم فروش وی را اعلام کرد تا مشخص شود تمایلی به حفظ ستاره ایرانی خود ندارد؛ جالب‌تر اینکه فنرباغچه ۱۲میلیون‌ یورو را زیاد دانست و از خرید وی صرف‌نظر کرد!

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشریه «حریت» ترکیه خبر داد باشگاه فنرباغچه ترکیه به‌منظور تقویت خط حمله‌اش، در تابستان گذشته برای جذب سردار آزمون ستاره ایرانی بایرلورکوزن دست به‌کار شد.

براساس گزارش‌ها، باشگاه بایرلوزکون وقتی با پیشنهاد فنرباغچه مواجه شد اعلام کرد برای فروش مهاجم ایرانی‌اش مبلغ ۱۲ میلیون‌یورو می‌خواهد.

جالب اینکه لورکوزن بدون چانه‌زنی و اعلام نیاز به سردار آزمون برای فروش او رقم تعیین کرد و به‌نظر می‌رسد که با این اوصاف، سردار آینده خوبی در شیرهای آلمان نخواهد داشت و شاید دیگر فرصت کمی برای بازی‌کردن پیدا کند.

این ملی‌پوش کشورمان، زمستان گذشته با قراردادی پنج‌ونیم‌ساله به ارزش ۱۲ میلیون‌یورو از زنیت‌سنت‌پترزبورگ روسیه به بایرلورکوزن آلمان پیوسته بود.

ستاره ایرانی در ابتدای حضورش در بوندس‌لیگا با بدشانسی مواجه و دچار مصدومیت‌های متوالی شد، به‌همین خاطر اکثر بازی‌های نیم‌فصل دوم را از دست داد و فقط یک‌گل برای تیمش به‌ثمر رساند.

آزمون، فصل جدید بوندس‌لیگا را خوب شروع نکرد و تیمش نیز در سه‌هفته ابتدایی لیگ شکست خورد اما در هفته چهارم با کنار گذاشتن آزمون از ترکیب اصلی، مقابل ماینتس با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

البته دیگر رسانه‌های ترکیه گزارش داده‌اند فنرباغچه، درخواست مبلغ بالای ۱۲ میلیون‌یورو از سمت لورکوزن را بالا دانسته و از خرید آزمون منصرف شده است.

کد خبر 601862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.