بوستان ساحلی صدف کاری ماندگار از شهرداری بندرعباس است

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر بندرعباس را دست کم نگیرید کسانی که خارج از استان هستند بهتر از ما قضاوت می کنند، انتظار و توقعی را که همه شهروندان بندرعباسی دارند و همه هموطنان از سراسر کشور از بندرعباس دارند یک توقع و انتظار به جایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد مرادی در آئین افتتاح بوستان ساحلی صدف، با تقدیر از مجموعه شهرداری و شورای شهر بندرعباس، اظهار کرد: موفقیت‌های شهرداری حاصل تلاش شبانه‌روزی شهردار پرتلاش، مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر است و ایجاد بوستان ساحلی صدف کاری ماندگار از شهرداری بندرعباس است و باید شهروندان در نگهداری پروژه‌های شهری به شهرداری کمک کنند.

وی افزود: شهر بندرعباس به‌عنوان یک کلان شهر مطرح است و باید همه مسئولان بالادستی کمک و حمایت و پشتیبانی کنند و همه ما وظیفه داریم در راستای پیشرفت و توسعه این کلانشهر تلاش کنیم.

مرادی ادامه داد: مجمع نمایندگان حوزه مرکزی استان با سه نماینده این توجه را خواهند داشت که وظیفه خود را برای شهر انجام دهند. اگر بگویم استاندار در هفته یا ۱۰ روز یک بار یک روز یا ساعتی از روز را به شهر بندرعباس اختصاص دهند، این امر لازم و ضروری است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً موفقیت شهردار به همراه معاونین و کارکنانشان با حمایت و پشتیبانی استاندار و شورای شهر، تلاش کارکنان و کارگران نیز بوده، اگر برای آن، زمان بیشتری بگذاریم و فراتر بنگریم، نتیجه آن اتفاق، رضایت مردم را به دنبال دارد، رضایت مردم نیز افتخاری برای همه ما است.

وی تصریح کرد: شهر بندرعباس را دست کم نگیرید کسانی که خارج از استان هستند بهتر از ما قضاوت می‌کنند، انتظار و توقعی را که همه شهروندان دارند و همه هموطنان از سراسر کشور از بندرعباس دارند یک توقع و انتظار به جایی است.

مرادی اضافه کرد: ما به طور مستقیم از مردم رأی گرفتیم، مردم به ما اعتماد کردند که اگر به فلانی رأی دهیم یک اتفاقی می‌افتد حال چه شورای شهر و چه نمایندگان مجلس و همه باید تلاش کنند.

وی‬‬ خاطرنشان‬ کرد: ‬ آن چیزی که مهم است انجام یک کار باکیفیت و یک موضوع که برای مردم موردنیاز است. ‬ نگهداری از‬ پروژه‬‌ها‬ نیز مهم است باید همین میزان که‬ زحمت‬ برای ساخت‬ آن کشیده شده، ‬ همین‬ میزان نیز‬ برای نگهداری آن وقت گذاشته شود.

کد خبر 601831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.