۷ هزار مترمربع از معابر میدان کودک آسفالت شد

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز گفت: با تلاش‌های صورت گرفته پس از ایجاد زیرسازی لازم، هفت هزارمتر مربع از معابر منتهی به میدان کودک آسفالت شد.

آرش دُر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: میدان کودک و مسیرهای منتهی به آن یکی از پرترددترین مسیرهای منطقه پنج شهرداری اهواز است، اما آسفالت این مسیرها در چندسال اخیر وضعیت خوبی نداشت، به‌طوری که شکل موزاییکی به خود گرفته بود.

وی افزود: در اولین گام، تیم‌های عملیاتی واحد عمران اقدام به انجام عملیات آسفالت‌تراشی معابر دور میدان کودک و مسیرهای کندرو و تندروی منتهی به این میدان کردند تا زیرسازی مناسب برای اجرای عملیات آسفالت آماده شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز با اشاره به مصرف یک‌هزار تن آسفالت در معابر منتهی به میدان کودک، ادامه داد: با آماده‌سازی معابر برای آسفالت، قیرپاشی و عملیات آسفالت آغاز و هفت هزار مترمربع از معابر منتهی به این میدان آسفالت شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های دادستان و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در این خصوص، ادامه داد: در دوره جدید مدیریت شهری با تلاش شبانه‌روزی در حال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و لکه‌گیری آسفالت معابر هستیم.

کد خبر 601818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.