دشمن می‌کوشد دستاوردهای ملت ایران دیده نشود

امام جمعه بادرود گفت:امروز بالغ بر ۱۶۰ کانال ماهواره‌ای تلاش دارند تا مردم ما را از نظام و رهبری دور سازند و بی‌تردید دشمن تلاش دارد تا توانمندی‌ها و دستاوردهای ملت ایران دیده نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا, حجت الاسلام و المسلمین علیرضا قاسمی امروز _جمعه یازدهم شهریورماه_ در خطبه نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: امروز همه در سنگر خدمت به نظامی هستیم که بر پایه توحید و اسلام شکل گرفته و همه ستمگران بسیج شده‌اند تا پرچم این نظام را پایین بکشند.

امام جمعه بادرود گفت: خوشبختانه امروز جمهوری اسلامی ایران از بسیاری مخاطرات همچون اقدام نظامی علیه کشور، جلوگیری از توسعه اقتصادی که می‌تواند کشورها را به نابودی بکشاند، عبور کرده است.

وی اظهار کرد: راز دشمنی ظالمان و مستکبران با ملت ایران در آن است که قیام ملت ایران بر پایه توحید و تمدن‌سازی بوده است. در تقابل دو جبهه حق و باطل، دشمن بسیاری از ابزارهای خود را ناکارآمد دانسته و تلاش دارد تا از ابزار جنگ شناختی و جنگ‌نرم استفاده کند.

قاسمی افزود: دشمن می‌کوشد دستاوردهای ملت ایران دیده نشود. امروز بالغ بر ۱۶۰ کانال ماهواره‌ای تلاش دارند تا مردم ما را از نظام و رهبری دور سازند و بی‌تردید دشمن تلاش دارد تا توانمندی‌ها و دستاوردهای ملت ایران دیده نشود، امروز دشمن تلاش دارد تا با تصویرسازی‌های کاذب و ارائه اسلام اموی، اسلام نبوی را از ذهن‌ها دور ساخته و در دل‌ها یأس و بدبینی ایجاد کند.

قاسمی در رابطه با اهمیت بُعد بین‌المللی راهپیمایی اربعین گفت: یکپارچگی دنیای اسلام «حب الحسین یجمعنا» به‌معنای واقعی، بیانگر ابعاد بین‌المللی این کنگره بزرگ الهی است که همه ادیان و فرقه‌های مذهبی را زیر پرچم محبت امام حسین (ع) گردهم می‌آورد.

خطیب جمعه بادرود تصریح کرد: امروز امت بزرگ اسلامی بیش از هر زمان دیگری درد و رنج تفرقه را لمس می‌کند، اما احیای راهپیمایی و این جلوه کنگره اربعین، رنگ و جان تازه‌ای به‌مقوله وحدت مذاهب در اسلام و وحدت ادیان در دنیا داده است.

قاسمی در پایان ضمن تقدیر از حضور فرماندار و مجموعه مدیران دولتی شهرستان برای برپایی میز خدمت گفت: حضور مردمی فرماندار و مدیران ادارات دولتی در نماز جمعه گویای موفقیت عزیزان در عرصه‌های خدمت صادقانه به مردم است

کد خبر 601763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.