رفع شکاف خانه‌های با کیفیت در پرستون

شورای شهر پرستون طرح خانه‌های جدید ۷.۳ میلیون پوندی برای بازسازی اماکن کم‌استفاده تحت پوشش خود را به تصویب رساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، طرح‌هایی در راستای «توسعه از پیش طراحی‌شده» برای بازسازی دو مکان کم‌استفاده تحت پوشش شورای شهر واقع در مرکز شهر پرستون به این نهاد ارائه شده است که شامل ساخت و بهسازی ۵۲ آپارتمان در «چادرتون‌کورت (Chadderton Court)» و «کرومپتون‌کورت (Crompton Court)» در خیابان «پرسی (Percy)» خواهد بود.

پیشنهادهای ارائه‌شده به شورا بازسازی چهار طبقه از کرومپتون‌کورت را در بر می‌گیرد که شامل هشت آپارتمان و یک پارکینگ خصوصی کوچک با هشت فضای پارک است. ساختمان کنونی چادرتون‌کورت که دارای ۱۲ آپارتمان است نیز تخریب خواهد شد تا به جای آن ۲۹ آپارتمان یک‌خوابه و ۱۵ آپارتمان دوخوابه در ۱۴ طبقه ایجاد شود. این اماکن در محدوده چارچوب بازسازی «استونی‌گیت ( Stoneygate)» در شرق ایستگاه اتوبوس منطقه قرار دارد؛ جایی‌که شورای شهر پرستون برای آن ایجاد یک «دهکده شهری» را در نظر گرفته است.

شورای شهر پرستون پیاده‌سازی طرح‌های ارائه‌شده را هیجان‌انگیز توصیف کرد و درباره آن‌ها این‌گونه توضیح داد که به رفع شکاف خانه‌های با کیفیت بالا در این منطقه از شهر و در عین حال به بازسازی گسترده‌تر منطقه کمک می‌کند. شورا ضمن اشاره به توسعه این دو مجموعه آپارتمان در سال ۱۹۹۶ در راستای حفظ آن‌ها در برابر فرسودگی طولانی‌مدت، خاطرنشان کرد طرح‌های ارائه‌شده در عین حفظ ساختمان کلیسای کوچک قدیمی این منطقه حاوی پیشنهادهایی است که به در نظر گرفتن عنصر حفاظت، به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای منطقه را ارتقا می‌دهد.

توسعه‌دهندگان طرح‌ها نیز اظهار کردند که همه تلاش آن‌ها ارائه طرح‌هایی مطابق با تحول منطقه استونی‌گیت بوده است که روزانه شاهد افزایش سرعت پیاده‌سازی آن هستند و اطمینان دادند در صورت تصویب طرح‌هایشان این توسعه نقش خود را در ایجاد دهکده شهری جدید و پر جنب‌وجوش ایجادشده ایفا خواهد کرد تا رفاه بیشتری را برای این بخش از پرستون به ارمغان آورد و افراد بیشتری را به سمت آن جذب کند.

توسعه‌دهندگان همچنین اطمینان دادند که پیشنهادات ارائه شده‌شان با بازسازی و بهسازی دو منطقه کم‌استفاده فعلی و ارائه مسکن‌های باکیفیت مورد نیاز شهر، به تحقق چشم‌انداز و اهداف تعیین‌شده در چارچوب بازسازی استونی‌گیت کمک خواهد کرد.

کد خبر 601639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.