گام بلند مدیریت شهری شاهرود در افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ورزشی تفریحی

شهردار شاهرود با بیان اینکه مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های ورزشی- تفریحی و پارکی در هفته دولت پیشگام بوده است، گفت: کلنگ‌زنی و افتتاح دو پروژه تفریحی، ورزشی در شهرک کوثر و دانشگاه با نگاه توسعه متوازن در این منطقه انجام شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شاهرود، محسن احمدی در آئین افتتاح پارک خطی شهرک دانشگاه که با حضور مسئولان و مردم منطقه برگزار شد با بیان اینکه این پارک با مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع عملیاتی شده است، اظهار کرد: هدف از اجرا و احداث این پارک ایجاد بستری تفریحی- فراغتی و نشاط‌آور، ایجاد تعاملات اجتماعی و بهبود سلامت فیزیکی و روانی شهروندان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اجرایی شده است، افزود: ۴۵۰۰ متر مربع پازل‌فرش، ۲۲۰۰ متر طول جدول‌کاری، ۲۵۰۰ متر مکعب عملیاتی خاکی و ۱۰۰ عدد روشنایی از جمله اقدامات عمرانی در این پروژه بوده است.

شهردار شاهرود از کلنگ‌زنی پروژه مجموعه ورزشی- تفریحی شهرک دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: این پروژه در مساحتی بالغ بر ۲۴ هزار متر مربع و با امکاناتی چون احداث زمین‌های والیبال، فوتبال، بسکتبال، اسکیت، سالن آمفی‌تئاتر روباز، آب‌نما، مبلمان پارکی و فضای سبز زیبا عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 601625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.