گلنگ زنی و بهره‌برداری از ۸ طرح در بخش قمصر کاشان

فرماندار ویژه کاشان از بهره‌برداری و کلنگ زنی هشت طرح عمرانی، فرهنگی اجتماعی با حضور نماینده مردم شهرهای نطنز و بادرود و قمصر به خبر داد.

محمد شریف زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در آخرین روز از هفته دولت هشت طرح عمرانی خدماتی در بخش قمصر اجرایی و بهره‌برداری شد.

وی افزود: این هشت طرح با اعتبار و هزینه افزون بر ۲۱۰ میلیارد ریال با کمک بخش خیرین، اعتبارات دولتی و شهرداری کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسید.
فرماندار کاشان در این خصوص تصریح کرد: بهره‌برداری و اصلاح شبکه آب شرب روستای جوینان، سنگ فرش خیابان عاشورا روستای قزاآن، بهره‌برداری خیابان شهید سردار خلبان حمید قزانی، گلنک‌زنی ۹۶ طرح مسکن نهضت ملی، گلنک‌زنی پایگاه اورژانس قهرود، پایش تصویری جوشقان قالی و گلنک‌زنی بوستان خانواده در شهر جوشقان قالی است.

ارسال بیش از ۱۰ هزار لیتر گلاب و عرقیات به کربلای معلی

فرماندار ویژه کاشان همچنین از ارسال بیش از ۱۰ هزار لیتر گلاب و عرقیات شهر جوشقان قالی به کربلای معلی خبر داد.

وی افزود: بیش از ۱۰ هزار لیتر گلاب و عرقیات از طرف شرکت تعاونی گل و گلاب و همکاری اتحادیه کامیون‌داران و مردم ولایت‌مدار شهر جوشقان قالی به کربلای معلی ارسال شد.

زارعی گفت: در آستانه اربعین حسینی گلاب‌گیران جوشقان قالی و اتحادیه کامیون‌داران بیش از ۱۰ هزار لیتر گلاب و عرقیات به ارزش ۳۵ میلیارد ریال برای تهیه شربت در موکب‌های مسیر نجف تا کربلا برای زائران اربعین حسینی به عراق ارسال کردند.

وی افزود:. همه ساله معروف‌ترین گلاب قمصر برای شست‌وشوی عتبات عالیات به عراق ارسال می‌شود.

به گزارش ایمنا، جوشقان قالی تولید کننده گل و گلاب کشور در ۸۰ کیلومتری جنوب کاشان واقع است.

کد خبر 601617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.