معضلات حقوقی، مشکل مشترک سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: درخواست داریم تا تدابیر لازم برای افزایش سرمایه کارکنان در صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _پنجشنبه دهم شهریورماه_ با اشاره به بازدید از مؤسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران و مدیران این مجموعه، اظهار کرد: موضوعات حقوقی به عنوان یک معضل مشترک بین بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری تهران مطرح است؛ در حالی که اگر پرونده‌ها در زمان خود به درستی رسیدگی می‌شدند نتایج مطلوبی برای شهرداری و کارکنان به دست می‌آمد.

وی ادامه داد: انتظار داریم با توانمندی که در مؤسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران وجود دارد، این پرونده‌ها به نتیجه برسد، چرا که سرمایه‌های کارکنان تحت تأثیر این پرونده‌ها قرار گرفته‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سه درصد از حقوق کارکنان به صورت ماهانه به مؤسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران واریز می‌شود، گفت: این پرداخت ماهانه از سوی کارکنان به این امید انجام می‌گیرد که در انتهای کار مبلغ مناسبی به دستشان برسد. اگر قرار باشد این مؤسسه مانند یک قلک عمل کند، نمی‌تواند برای کارکنان نقش مؤثری داشته باشد. لذا ضرورت دارد تا مؤسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران برای سرمایه‌های کارکنان ارزش افزوده لازم را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه این کمیسیون همکاری لازم به منظور کمک به وضعیت کارکنان را در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: در صندوق اگر برای پیشرفت برنامه‌ها نیاز به کمک شورای اسلامی شهر باشد، به طور حتمی همکاری خواهیم کرد.

آخوندی با بیان اینکه باید از سرمایه‌های کارکنان دلسوزانه صیانت کرد، گفت: ورود صندوق ذخیره کارکنان به مقوله خرید تجهیزات حوزه مترو و اتوبوسرانی و نیز پروژه ساخت مسکن از جمله پروژه‌های ارزشمندی است که می‌تواند برای کارکنان شهرداری و شهر نتایج خوبی به همراه داشته باشد. در ابتدای این دیدار مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره کارکنان گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیشرو ارائه کرد

کد خبر 601613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.