بهره‌بردای از ۱۹۱ پروژه شهری تا پایان سال در قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: از ابتدای سال جاری ۱۹۱ پروژه شهری به میزان ۱۴۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال پروژه‌های شهری با اعتبار سه هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر قم، حسین اسلامی اظهار کرد: از ۲,۲۰۰ میلیارد تومان پروژه هفته دولت قم، حدود یک هزار میلیارد تومان از آن مربوط به پروژه‌های مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری ۱۹۱ پروژه شهری به میزان ۱,۴۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال نیز پروژه‌های شهری با اعتباری حدود سه هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اتحاد و یگانگی و هماهنگی بین مدیریت شهری و دستگاه‌های دولتی استان قم، گفت: خدمت به شهروندان و تسریع در انجام طرح‌های عمرانی، جلوه مهم این اتحاد و هماهنگی است. اراضی ۴۸ و ۳۲ هکتاری عرضه معوض قابل واگذاری برای ساماندهی هسته مرکزی، بازآفرینی بافت‌های فرسوده و معضلات حاشیه‌نشینی به شهرداری قم اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اهمیت مبحث سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری، اضافه کرد: مطابق اصل ۴۴ قانون اساسی، بخش خصوصی مکمل فعالیت‌های اقتصادی دولت است و ورود حاکمیت به این مباحث از سر اجبار است.

اسلامی گفت: نگاه به سرمایه‌گذاری در قم اصلاح شده و روند کنونی نیز به‌صورت مستمر در حال تکمیل است، در مسئله سرمایه‌گذاری، اهلیت سرمایه‌گذاری باید مورد توجه باشد.

کد خبر 601592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.