محلات کمتر برخوردار در اولویت طرح‌های عمران شهری یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: لازم است در منطقه یک شهرداری یزد محلات کمتر برخوردار را در اولویت طرح‌های عمرانی قرار دهیم.

به گزارش ایمنا، فخرالسادات خامسی اظهار کرد: اجرای عملیات عمرانی پروژه‌های منطقه یک شهرداری ادامه دارد و پیاده‌روسازی بلوارهای منطقه یک شهرداری به خصوص در بلوار ولیعصر (عج)، امام شهر و بلوار صابر یزدی آغاز شده است.

وی ادامه داد: اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه در محله‌های امام شهر و صدرآباد همچنان ادامه دارد و حفر چاه‌های جذبی در معابر این منطقه جهت جلوگیری از فرونشست زمین و دفع آب‌های سطحی ادامه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: انجام کارهای امانی در سطح منطقه، مناسب سازی ورودی‌ها و معابر برای معلولان در معابر منطقه یک و بازسازی و اصلاح سنگ‌های فرسوده سطح شهر از دیگر اقدامات عمرانی در حال اجرا در منطقه یک شهرداری است.

وی با اشاره اینکه محلات کمتر برخوردار در اولویت طرح‌های عمرانی است، تصریح کرد: اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر زیر شش متر در معابر این منطقه و زیرسازی کوچه‌های آن، جمع‌آوری پسماندهای عمرانی و ساختمانی، زیرسازی کوچه‌های منطقه و حصارکشی و خرید و نصب مبلمان شهری در منطقه یک در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 601578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.