ساخت مجتمع مسکونی جذامیان در مشهد با هبه ۲۰ میلیاردی

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با رای اعضای شورای اسلامی شهر اولین قدم برای احداث مجتمع مسکونی جذامیان مشهدی با هبه پروانه ساختمانی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال برداشته شد.

هاشم دائمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به یکی از مصوبات اخیر شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص بیماران جذامی، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، بازدیدهای متعددی از محل سکونت بیماران جذامی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها انجام گرفته است.

وی افزود: مجذومین، بخش فراموش شده جامعه هستند که برای تأمین ابتدایی‌ترین نیازهای خود در مضیقه هستند و نهادهای دولتی و تشکل‌های مردمی باید به یاری آنها بیایند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی مدیریت شهری و پیگیری‌های مستمری که برای حمایت از جذامیان داشتیم، یکی از دستور کارهای پنجاه‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد به موضوع پیش‌بینی تسهیلاتی برای احداث مجتمع مسکونی ویژه آنها اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: خرسندیم که پس از پیگیری‌های مداوم و همکاری‌های بین‌بخشی و پای کار آمدن دستگاه‌های متولی با مصوبه شورای اسلامی شهر اولین قدم برای احداث مجتمع مسکونی جذامیان مشهدی با هبه پروانه ساختمانی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال برداشته شد.

کد خبر 601546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.