مردم مناطق محروم از امکانات شهری برخوردار می‌شوند

شهردار محمودآباد گفت: در اجرای پروژه‌های مدیریت شهری، مردم مناطق محروم از امکانات و تسهیلات شهری برخوردار می‌شوند.

مهدی اختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی حوزه شهر اظهار کرد: با آغاز به کار خود در سازمان، تمام تلاشم بر اجرای طرح‌های نیمه‌کاره بوده است.

وی افزود: در هفته دولت فاز دوم کنارگذر شرقی به طول ۲۵ هزار متر با زیرسازی و آسفالت ۴۰۰۰ متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

شهردار محمودآباد با بیان با تملک ۱۰۰ میلیارد ریال مجموعاً ۱۷۰ میلیارد ریال این پروژه به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: در آن ایام روکش آسفالت آهومحله، احداث پل ۱۰ متری شهرود و هفت دهنه چهار متری انجام شد.

اختیاری ادامه داد: آسفالت خیابان امام، معلم، آسفالت خیابان سوراخ مازو، نصب و اجرا سامانه‌های سرعت اینج از دیگر طرح‌هایی است که در دستور کار قرار گرفت.

وی مجموع اعتبارات این طرح‌ها را بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: اجرای پروژه‌های حوزه شهری محمودآباد، احداث فاز نخست کانال باکسی چای‌رود، احداث پل سوراخ مازو فاز سوم کنارگذر شرقی با ۳۵ میلیارد ریال در حال اجرا است.

شهردار محمودآباد با بیان اینکه پروژه کنارگذر شرقی تملک و اجرای پروژه تا هفته آینده آغاز می‌شود، گفت: تمام تلاش سازمان بر توسعه شهری به ویژه مناطق قدیمی شهر است و با اجرای طرح خیابان سوراخ مازو، شهرود، منطقه قدیمی شهر محمودآباد پس از مدت‌ها رنگ و بوی تازه می‌گیرد.

اختیاری افزود: توجه به مناطق محروم و برخورداری از امکانات شهری از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری است.

کد خبر 601536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.