رئیس هیئت فوتبال اصفهان در یک‌قدمی ریاست بر کمیته فوتسال

پس از انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، شنیده می‌شود که علی طاهری، رئیس هیئت فوتبال اصفهان نیز برای حضور در فدراسیون آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمتر از ۴۸ ساعت از انتخاب قاطع «مهدی تاج» برای ریاست فدراسیون فوتبال توسط اعضای مجمع، در یک انتخابات پرحاشیه سپری شده است، اما نام گزینه‌های فراوانی برای تصدی سمت‌های مختلف در فدراسیون به گوش می‌رسد. ریاست کمیته فوتسال که حالا ۹ ماه است با سرپرست اداره می‌شود، احتمالاً یکی از اولین سمت‌هایی است که فدراسیون تاج برای درآوردنش از بلاتکلیفی، دست به کار خواهد شد.

یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی کمیته فوتسال، «علی طاهری» رئیس هیئت فوتبال اصفهان است که علاوه بر آنکه مدیری سرشناس در فوتسال به شمار می‌رود، ارتباط خوبی با تاج دارد. همچنین براساس شنیده‌های خبرنگار ایمنا از منابع موثق، طاهری در مجمع روز سه‌شنبه رأی خود را به سبد آرای تاج انداخته، بنابراین بیش از پیش خود را به صاحب فعلی ساختمان سئول نزدیک کرده است.

البته گفته می‌شود احسان اصولی، عضو و سخنگوی کنونی هیئت رئیسه که در این چند ماه تصدی کمیته فوتسال را عهده‌دار بود، دیگر رقیب طاهری برای انتصاب به ریاست این کمیته است. رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی نیز که این روزها یکی از چهره‌های قدرتمند فوتبال کشور است، اگر علاقه‌مند به ادامه فعالیت در کمیته فوتسال باشد، کار را برای حضور طاهری در فدراسیون سخت خواهد کرد.

با این حال علی طاهری قطعاً نسبت به رقیب خود از مقبولیت بیشتری میان جامعه فوتسال کشور برخوردار است و با توجه به شرایط آشفته کنونی این رشته سالنی، انتخابش توجیه منطقی دارد. طاهری در مجمع انتخاباتی، دقایقی نسبتاً طولانی را با وحید شمسایی، سرمربی فعلی تیم ملی فوتسال به گفت‌وگو پرداخت که به نظر می‌رسد به تصمیم شمسایی برای استعفا و بازگشت دوباره‌اش بی‌ارتباط نباشد.

البته نباید فراموش کرد که طاهری درحال‌حاضر علاوه بر هیئت فوتبال، مدیرعاملی باشگاه نامی‌نو را نیز در اختیار دارد و باید دید آیا نفر اول فوتبال اصفهان با وجود این مشغله، سودای سمت جدیدی را در سر دارد یا خیر؟ آیا او در صورت عزیمت به کمیته فوتسال قادر خواهد بود برای مشکلات فعلی فوتبال استان اصفهان که کم هم نیست، وقت کافی بگذارد؟ این سوالاتی است که باید علی طاهری و شاید اعضای هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان اصفهان به دنبال پاسخی مناسب برایش باشند.

کد خبر 601530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.