روان‌سازی ترددهای درون‌شهری در دستور کار است

شهردار کمالشهر گفت: بازگشایی معابر شهر به منظور تسهیل در ترددها در دستور کار است.

امیر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بازدید از ملک‌هایی که در مسیر توافق و بازگشایی است، اظهار کرد: بازگشایی مسیرها و تسریع در ترددها از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری کمالشهر است.

وی با بیان اینکه رفع ترافیک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان کمالشهری است، افزود: با تلاش همکارانم در شهرداری و همراهی شهروندان درصدد هستیم با تملک املاک موجود در طرح، دغدغه ترافیک را به حداقل برسانیم.

شهردار کمالشهر خاطرنشان کرد: سرعت‌بخشی به تکمیل روند پرونده‌ها، جلب رضایت مالکان و آغاز عملیات عمرانی احداث معبر از اولویت‌های مدیریت شهری است، چراکه مستقیماً در بهبود ترافیک و رفع معضل ترافیکی شهر تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: معبر خیابان آزمایشگاه و عبور از عرفان شمالی و گلستان ۵ تا بلوار شهرداری با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و توافق در خصوص ملک انتهای میلاد ۱۵، ملک میثم ۵ و ملک میعاد ۲۳ هرکدام با ۹۰ درصد پیشرفت در روند پرونده، به‌زودی به نتایج مطلوبی منتج و جهت اقدامات بعدی ارجاع خواهد شد.

شهردار کمالشهر گفت: تملکات با هدف بازگشایی معابر و گسترش فضاهای فرهنگی و ورزشی یکی از راهکارهای مهم برون‌رفت از مشکلات شهری است.

کد خبر 601485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.