نیمی از مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی مشهد پرداخت شد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد از پرداخت حدود ۵۰ درصد از حجم مطالبات پیمانکاران این سازمان از اسفندماه سال گذشته تا ابتدای شهریورماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا صفی‌پور اظهار کرد: در اسفندماه سال گذشته سازمان عمران شهرداری با حجم زیادی از مطالبات روبه‌رو بود که با همیاری شهرداری مرکز و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های پنهان سازمان در انجام امور اجرایی، این مطالبات ۵۰ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در پرداخت‌های ماه‌های گذشته سعی بر رعایت عدالت بوده است، افزود: با تشکیل کمیته تخصیص در هر سری از پرداخت‌ها، درصد مشخصی به پیمانکاران پرداخت شد و نسبت به مبالغ دریافتی شهرداری مرکز، تخصیص متناسب برای تمام پیمانکاران صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به توان بالای شهرداری و سازمان عمران، بسیاری از پیمان‌های غیرضروری در این مدت به اتمام رسیده است و با توانمندسازی ظرفیت‌های داخلی این مجموعه، بسیاری از فعالیت‌ها با تشکیل اکیپ‌های اجرایی، توسط کارکنان سازمان انجام و فقط در موارد ضروری از توان بخش خصوصی استفاده می‌شود.

کد خبر 601467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.