منطقه ۶ کرج به استقبال پاییز می‌رود

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج با اشاره به نزدیکی فصل پاییز و بارش باران، گفت: تکمیل عملیات عمرانی در راستای افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

علی فروغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حوزه عمران منطقه شش شهرداری در راستای تسریع در عملیات‌های عمرانی از هیچ تلاشی فروگذار نیست؛ نگاه کارشناسی همراه با رعایت ضوابط فنی و اجرایی می‌تواند باعث افزایش کیفیت پروژه‌ها شود که نتیجه آن حفظ بیت‌المال و بهره‌وری بیشتر و بهتر از منابع موجود است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان‌های ۲۲ بهمن شمالی و جنوبی، عملیات اجرایی زیرسازی و هدایت آب‌های سطحی لاله ۵ غربی در باغستان غربی و احداث پارک حاشیه‌ای پرستار، بازگشایی معبر منتهی به ساختمان پزشکی قانونی جدیدالاحداث واقع در اراضی بیدار چشمه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج با اشاره به نزدیکی فصل پاییز، از کاشت بیش از ۲۲ هزار گل فصلی در سطح این منطقه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی آماده‌سازی فضاهای سبز برای کاشت این گل‌ها از هفته پیش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه توسعه فضاهای سبز اصل مهمی است که این روزها در مدیریت شهری با اهمیت‌تر از قبل جلوه‌گر شده است، افزود: در صدد هستیم هر روز در راستای ایجاد طرحی نو بر کالبد شهر اقدام کنیم تا وضعیت بصری شهر بهبود یابد.

فروغی از احداث چند بوستان جدید در راستای ارتقای فضای سبز این منطقه خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پارک‌ها، شاهد افزایش نشاط اجتماعی، ارتقای زیبایی بصری شهر و افزایش رضایت شهروندان از مدیریت شهری خواهیم بود.

کد خبر 601465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.