بررسی ویژگی‌های دست‌خط زن ۳۶ ساله

یک گرافولوژیست گفت: در دست‌خط یک زن ۳۶ ساله راست‌دست، سه‌نقطه‌های حروف نیز مشابه انتهای کلماتی مانند «ن» به طور کامل ترسیم نشده است و بی‌انگیزگی آن‌ها مشاهده می‌شود.

محمود محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در دست‌خط یک زن ۳۶ ساله راست‌دست، خطوط کنترل‌‎شده و تقریباً کامل ترسیم شده است، اظهار کرد: در این دست‌خط «الف‌ها» بلند بوده و حروفی مانند «ر» و «دال» بدون انحنا و مستقیم ترسیم شده است.

وی افزود: در این دست خط فاصله بین سطور مساوی نیست و حاشیه متن در سمت راست یک‌دست و در سمت چپ نامساوی است. در انتهای حروفی مانند «نون» و «لام» زائده‌ای وجود دارد که ناشی از کنترل نشدن کامل است.

این گرافولوژیست ادامه داد: سه‌نقطه‌های حروف نیز مشابه انتهای کلماتی مانند «نون» به طور کامل ترسیم نشده است و بی‌انگیزگی مشاهده می‌شود.

وی اشاره کرد: در این دست‌خط هنگامی که حروفی مانند «ت» و «نون» در آخر کلمات قرار می‌گیرد بزرگ‌تر از مابقی حروف ترسیم می‌شود و نقاط نیز تقریباً چسبیده به کلمات است. دست خط از وضوح خوبی برخوردار است و تنها در تحریر حرف «نون» تزلزل و عصبی بودن وجود دارد.

محجوب در رابطه با امضا این زن ۳۶ ساله راست‌دست گفت: این امضا از حروف مستقیم عمودی و افقی ترسیم شده که یکدیگر را قطع کرده و زاویه‌ای ۹۰ درجه ایجاد می‌کند. در کنار این صلیب یا علامت بعلاوه پاره خط‌های دیگری هم وجود دارد.

وی در تحلیل دست‌خط این زن ۳۶ ساله راست‌دست اظهار کرد: این فرد بسیار تلاش دارد که با اعتماد به‌نفس و نکته سنج باشد. همچنین برای این فرد قوانین و آداب معاشرت نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

این گرافولوژیست ادامه داد: این فرد علاقه دارد که مطرح شود و تلاش دارد که فعالیت‌های خود را به‌خوبی و به‌صورت کامل انجام دهد، اما کمی نیز عصبی می‌شود. در مسائل خرد موفق تر از مسائل کلان است.

وی اشاره کرد: هنوز روحیه جوانی در این زن مشاهده می‌شود و مسائلی که برای جوانان ۲۰ ساله اهمیت دارد، برای این فرد نیز مهم است.

محجوب در رابطه با دیگر ویژگی‌های این فرد گفت: این زن در نهاد خود برخلاف وجه که خود را در اجتماع نشان می‌دهد، بسیار غیرمنعطف، با اعتماد به نفس و رک و راست است.

این گرافولوژیست ادامه داد: این فرد از شفافیت خوبی برخوردار است و صداقت دارد، همچنین کمی عصبی بوده و بهتر است در انجام کارها راهنما داشته‌باشد؛ درواقع این فرد تلاش دارد که فعالیت‌های خود را به‌صورت کامل انجام دهد، اما در این راه نیازمند راهنما است.

بررسی ویژگی‌های دست‌خط زن ۳۶ ساله

کد خبر 601451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.