کریستوفر کنت: از همکاری با نکونام لذت می‌برم/مقابل سپاهان اعتمادبه‌نفس بیشتری داشتم

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای من بیشتر از کلین‌شیت موفقیت تیم مهم است؛ امروز مقابل تیم سابقم اعتمادبه‌نفس بیشتری گرفتم ولی تمام تمرکزم روی فولاد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستوفر کنت پس از پیروزی یک بر صفر فولاد مقابل سپاهان در چارچوب هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌نظرم دیدار این هفته‌مان مقابل سپاهان بازی مهمی بود و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم؛ به یک برنامه هدف‌مند و مشخص برای پیروزی نیاز داشتیم و در پایان توانستیم امتیاز کامل را بگیریم.

وی ادامه داد: موضوع کلین‌شیت و حفظ دروازه برایم آن قدر مهم نیست و اصلاً تعدادش را نمی‌شمارم.حتی اگر با نتیجه چهار بر سه هم پیروز می‌شدیم باز هم همین قدر خوشحال می‌شدم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد در رابطه با قرار گرفتن مقابل تیم سابقش خاطرنشان کرد: البته این موضوع قطعاً به من اعتمادبه‌نفس بیشتری برای ادامه راه می‌دهد اما درحال‌حاضر تمام تمرکزم بر روی فولاد است. برای سپاهان احترام زیادی قائلم و در فصل گذشته سال خوبی را در کنارشان گذراندم.

کنت درباره همکاری با نکونام گفت: او انسان بزرگی در فوتبال ایران است؛ جزئیات و اطلاعات زیادی که او درباره هر بازی به‌ما می‌گوید برایم شگفت‌آور است و تمامی بازیکنان از همکاری با او لذت می‌بریم.

کد خبر 601445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.