سعید آقایی: سختکوش هستیم با یک هدف مشترک/دم هواداران سپاهان گرم!

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما سخت‌کوش است و یک هدف مشترک داریم؛ می‌خواهیم امسال به قهرمانی لیگ‌برتر برسیم و به این منظور، باید سه‌ امتیاز تمام بازی‌ها را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آقایی پس از پیروزی فولاد مقابل سپاهان در چارچوب هفته چهارم لیگ‌برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود و توانستیم سه‌امتیاز بازی را کسب کنیم و این مهم‌ترین مسئله دیدار امشب برابر سپاهان بود. برای دیدار امشب یک هفته کاملاً تمرین کرده بودیم و توانستیم به هدفمان برسیم.

وی در رابطه با طرفداران سپاهان در ورزشگاه افزود: هواداران سپاهان مانند همیشه پرشور بودند، دمشان‌گرم! آن زمان که خود من نیز اینجا بازی می‌کردم سه‌سال از من حمایت کردند و امروز نیز واقعاً عالی بودند.

مدافع‌چپ تیم فوتبال فولاد درخصوص بازی در برابر تیم سابقش خاطرنشان کرد: قرار گرفتن مقابل سپاهان برایم سخت است، روزهای خیلی‌خوبی در اصفهان داشتم و در طول این مدت باشگاه، کادرفنی و هواداران همیشه من را مورد حمایت خود قرار دادند و می‌توانم از تمام‌شان تشکر کنم.

آقایی با اشاره به اینکه فولاد برای قهرمانی بازی می‌کند، بیان کرد: در چند هفته اخیر نشان دادیم که مدعی قهرمانی هستیم، اما تاکنون هیچ‌کاری انجام نداده‌ایم، هشت امتیاز کسب کرده‌ایم و از حالا به بعد باید در هر بازی سه‌امتیاز به تعداد امتیازات‌مان اضافه کنیم.

وی در پایان گفت: قطعاً مانند سایر تیم‌ها به‌دنبال قهرمانی هستیم، سختکوش و با یک هدف مشترکیم؛ فقط می‌خواهیم برای قهرمانی تلاش کنیم و به قهرمانی برسیم.

کد خبر 601444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.