ساسان انصاری: ‌کاملا با برنامه مقابل سپاهان قرار گرفتیم/ دیدار امشب را باید فراموش کنیم

مهاجم تیم فوتبال فولاد گفت: در خانه سپاهان با این‌همه مهره بزرگ و گران‌قیمت خارجی و داخلی موقعیت‌گلزنی ندادیم و با ارائه بازی استراتژیک و بابرنامه به پیروزی رسیدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساسان انصاری پس از پیروزی فولاد مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی امروز برای هر دو تیم سنگین و تاکتیکی بود، می‌دانستیم چگونه باید مقابل سپاهان پرمهره‌ای که چهار بازیکن باکیفیت و گران‌قیمت خارجی، بازیکنان خوب داخلی و ساختار خوبی دارد و یکی از بهترین تیم‌های ایران است قرار بگیریم.

وی ادامه داد: کادرفنی‌مان خیلی‌خوب سپاهان را آنالیز کرده بود و برای تمامی دقایق بازی امروز مو به مو برنامه‌ریزی کرده بودیم، خداروشکر توانستیم بازی را مدیریت کنیم و آن‌را به سمت‌وسویی ببریم که سه‌امتیاز بازی را کسب کنیم.

انصاری افزود: در تمامی چهار هفته‌ای که به میدان رفتیم کاملاً حق‌مان سه امتیاز بازی‌ها بود و ۷۰ درصد مالکیت بازی‌ها از آن ما بوده است. هر بازی استراتژی خاص خودش را دارد؛ در تهران مقابل ۶۰ هزار هوادار پرسپولیس مالک توپ و میدان بودیم و همچنین برابر تراکتور خیلی‌خوب بازی کردیم که با زدن سه‌گل توانستیم برنده شویم. بازی برابر سپاهان آن‌هم در اصفهان قطعاً آسان نیست، اما با وجود کادرفنی فوق‌العاده و بازیکنانش اصلاً موقعیتی به این تیم ندادیم و این به شرح‌وظایفی که کادرفنی برایمان در نظر گرفته بود برمی‌گردد.

مهاجم فولاد تصریح کرد: من هم یکی از سایر بازیکنان بودم و تمامی بچه‌ها برای موفقیت تیم تلاش کردند؛ تمامی یازده‌نفر اصلی و بازیکنان تعویضی تاثیرگذار بودند. یک تیم هستیم و این یکی از اصلی‌ترین نقاط‌قوت فولاد در سال‌های اخیر بوده است و از این بابت خوشحالم.

فقط می‌توانیم امشب برای این پیروزی خوشحالی کنیم، بازی برابر سپاهان یک دیدار سه‌امتیازی مانند سایر بازی‌های لیگ بود که گذشت و قطعاً تمامی بچه‌های تیم‌مان این را می‌دانند. ما در یک ماراتن هستیم و اگر از الان جشنی بگیریم کارمان سخت‌تر خواهد شد.

وی اظهارکرد: تیم‌ها از هفته‌های آینده پرقدرت‌تر از گذشته مقابل فولاد بازی می‌کنند چرا که می‌دانند ما قوی هستیم، بازی برابر سپاهان را فراموش می‌کنیم و از فردا برای دیدار هفته آینده‌مان تلاش و تمرین خواهیم کرد.

کد خبر 601435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.