تعیین الزامات و نیازهای ایجاد مرکز اجتماعی ویژه سالمندان شهر اصفهان

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان از اعلام فراخوان پژوهشی تعیین الزامات و نیازهای ایجاد مرکز اجتماعی ویژه سالمندان شهر اصفهان خبر داد.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در نظر دارد طرح مطالعاتی با عنوان «تعیین الزامات و نیازهای ایجاد مرکز اجتماعی ویژه سالمندان شهر اصفهان‌» را با بهره‌گیری از مجریان توانمند پژوهشی، بر اساس RFP پیوست اجرا کند.

وی افزود: بر این اساس از علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان پژوهشی درخواست می‌شود در صورت تمایل، پیشنهادهای مربوطه در بخش فنی بر اساس راهنمای نحوه ارائه پیشنهادیه (پیوست) که در سایت my.‌isfahan.ir بخش «آموزش، پژوهش، فرهنگ» در قسمت فراخوان طرح‌های پژوهشی قرار دارد، حداکثر تا پایان اداری روز یکشنبه‬ _بیستم شهریورماه_‬ سال‬ جاری‬ به صورت الکترونیکی (لوح فشرده) تکمیل و به همراه نامه روکش (‌صفحه نخست راهنمای ارائه پیشنهادیه) برای مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان به آدرس اصفهان، خیابان آیت‌الله طیب، جنب بنیاد شهید، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، طبقه سوم، ارسال کنند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه پس از ارزیابی کیفی و فنی، مشاور ذی‌صلاح انتخاب خواهد شد، تاکید کرد: شهرداری اصفهان در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها اختیار دارد.

تعیین الزامات و نیازهای ایجاد مرکز اجتماعی ویژه سالمندان شهر اصفهان

کد خبر 601425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.