لزوم پیگیری نبود دستگاه کارت‌خوان در مطب‌ها

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه درخواست وجه نقد در شان و جایگاه پزشکی نیست گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس سال‌ها پیش برای حضور ایرانی‌ها در کشور خود و دریافت شهروندی آنجا خواهش و تمنا می‌کردند، اما عشق به ایران سبب می‌شد با درخواست آنها مخالفت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید ناصر مهداوی امروز _چهارشنبه نهم شهریورماه_ در صحن علی شورای اسلامی شهر اهواز، اظهار کرد: مباحثی از جایگاه عضو شورای اسلامی شهر و نمایندگی مردم مطرح می‌شود که بسیار مقدس است، جایگاه جامعه پزشکی نیز در قرآن کریم مورد ارج قرار گرفته و بارها مقام معظم رهبری (مدظله) نیز در راستای شأن و جایگاه پزشکان صحبت کرده است.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس سازمان نظام پزشکی خوزستان مبنی بر مهاجرت پزشکان به کشورهای حوزه خلیج فارس، افزود: کشورهای حوزه خلیج فارس سال‌ها پیش برای حضور ایرانی‌ها در کشور خود و دریافت شهروندی آنجا خواهش و تمنا می‌کردند، اما عشق به ایران و میهن سبب می‌شد تا با درخواست آنها مخالفت شود و ما نیز به هیچ وجه حاضر نخواهیم بود برای مهاجرت شهر و کشور خود را رها کنیم، اهواز را با همه شرایطش قبول داشته و به آن عشق می‌ورزیم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: نبود دستگاه کارت خوان در مطب‌های پزشکی و درخواست پول نقد از مراجعه‌کنندگان در شأن و جایگاه آنها نیست.

وی ادامه داد: در ایام کرونا با وجود خطرهایی که وجود داشت، جامعه پزشکی ایثار و فداکاری خود را نشان داد و جان‌باختگان این ایام را شهدای مدافع سلامت نامیده شدند، با این حال برخی پزشکی را به چشم یک شغل درآمدزا نگاه می‌کنند، این در مغایرت با منشور پزشکی است امیدوارم همه ما با همکاری و هم‌فکری خدمات ارزنده‌ای به شهروندان اهواز ارائه دهیم.

کد خبر 601314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.