پارک هاشم‌نژاد زنجان در موعد مقرر تحویل داده شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به عملیات اجرایی پارک هاشمی‌نژاد شهر زنجان، گفت: درخواست بر این است برای اجرای بهینه این پروژه روزشمار نصب شود و بر اساس قولی که داده شده است، در مدت ۱۸ ماه این کار انجام و تحویل داده شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر زنجان، مجید ناصحی‌مقدم با اشاره به اینکه دولت امسال عملیات اجرایی و کلنگ زنی پارک هاشمی‌نژاد پس از یک سال به زمین زد، اظهار کرد: با این کار تلاش می‌شود یک پارک در شأن شهروندان ایجاد شود.

وی ادامه داد: در این زمینه اعضای شورای اسلامی شهر هر ماه سر پروژه حاضر شده و شرایط را بررسی کنند و امیدواریم طبق برنامه پیش برود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با گرامیداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هر چند دوره ریاست شهید رجایی بسیار کوتاه بود اما اثرات مثبت آن پس از ۴۰ سال همچنان باقی مانده است، به‌طوری که انگار این شهید سالیان سال ریاست کشور را برعهده داشته و علت این امر به دلیل خصوصیت رفتاری وی و نوع برخورد با شهروندان بود.

وی افزود: این رفتار شهید رجایی نشان می‌دهد که ارتباط داشتن با شهروندان چه میزان می‌تواند در رفع مشکلات اثرگذار و مثمر ثمر واقع شود.

ناصحی‌مقدم با اشاره به مراسم اربعین، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری در سه محور مشارکت دارند و در این میان کمک به مواکب عراق، استقرار موکب‌ها در مهران و برگزاری برنامه در مزار شهدای گمنام از جمله این اقدامات است.

کد خبر 601299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.