افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها، مطالبه شهروندان قم

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم گفت: افزایش ظرفیت پارکینگ یکی از مطالبات همیشگی شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین دهناد امروز _چهارشنبه نهم شهریورماه_ در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مدیریت شهری در حوزه‌های عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک، اجتماعی و فضای سبز، اظهار کرد: افزایش ظرفیت پارکینگ یکی از مطالبات همیشگی شهروندان است.

وی ادامه داد: لازم است تناسبی بین پارکینگ ایجاد شده با هزینه کسر پارکینگ در قم وجود داشته باشد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم گفت: اجرای برنامه‌های محوری اهمیت دارد و قبل از آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی باید، هزینه و منابع اجرای طرح‌ها به‌صورت کامل پیش‌بینی و مشخص شود تا از کندی و توقف پروژه‌ها جلوگیری کند.

وی افزود: برای تأمین منابع پایدار باید از بخش خصوصی اهلیت‌دار برای عقب‌ماندگی‌های توسعه شهری مانند پارکینگ بهره‌مند شویم و برای ایجاد جذابیت بین سرمایه‌گذاران، مدل‌های دارای جذابیت تعریف شود.

دهناد با اشاره به وضعیت نامطلوب قم در حوزه مسکن، تصریح کرد: قم از شهرهایی است که مدت‌زمان خانه‌دار شدن افراد در آن وضعیت نامطلوبی دارد؛ شورای اسلامی شهر قم از نهضت تولید مسکن و تسهیل در عملیات اجرایی حمایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مدیریت شهری در حوزه‌های عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک، اجتماعی و فضای سبز با اعتباری افزون بر ۱,۹۰۰ میلیارد ریال با حضور مدیران شهری برگزار شد.

کد خبر 601285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.