مطب‌های پزشکی در سطح شهر عادلانه توزیع شود

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به دعوت پزشکان برای سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت و مجتمع‌های پزشکی، گفت: انتظار می‌رود مطب‌های پزشکی توزیع عادلانه‌ای در سطح شهر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا عادل شیشه‌گری در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز، اظهار کرد: یکی از مواردی که شهروندان در دفعات متعدد به شورای اسلامی شهر اهواز مراجعه می‌کنند، موضوع نبود دستگاه کارت‌خوان برای پرداخت هزینه‌ها در مطب‌های پزشکی است، انتظار می‌رود، با دقت نظر ویژه در این خصوص پیگیری شود تا به سرانجام مطلوبی برسد.

وی افزود: بر اساس قانون پزشکان می‌توانند در املاک تجاری و مسکونی مطب خود را دایر کنند، با این حال برای تمرکز در این خصوص پیشنهاد می‌شود کارگروه متشکل از نمایندگان شهرداری، شورای اسلامی شهر، علوم پزشکی و نظام مهندسی تشکیل شود تا مجوزهایی که برای مطب صادر می‌شود، توزیع عادلانه‌ای در سطح شهر داشته باشد.

شیشه‌گری ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر می‌تواند با ارائه بسته‌های تشویقی و تخفیف برای مناطقی به جز هسته مرکزی شهر و کیانپارس اعطا کنند تا پزشکان با تمایل بیشتر پزشکان با حضور در مناطق دیگر به شهروندان خدمات بهتری ارائه دهند.

وی تاکید کرد: در دوره‌های قبل شورای اسلامی شهر پیگیری‌هایی در خصوص شهرک سلامت انجام شده بود، با توجه به اینکه نیازمند مباحث فنی است، انتظار می‌رود در این خصوص تأمل بیشتری انجام گیرد و سرمایه‌گذاری‌های پزشکان به سمت مسائل پزشکی و درمان سوق داده شود شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز با آغوش از ورود سرمایه‌گذاران در حوزه سلامت و احداث مجتمع‌های پزشکی و آزمایشگاهی استقبال می‌کند.

کد خبر 601280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.