ناوگان حمل‌ونقل عمومی کاشان نوسازی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان در خصوص تحول اساسی و نوسازی جدی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، گفت: پیگیری مستمر و تلاش‌های شهردار کاشان در این زمینه با کمترین بار مالی یکی از اقدامات بی‌سابقه شهرداری کاشان در چند دهه اخیر است.

علی هاشمی‌طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا و در آئین معرفی کارمند و مدیران نمونه شهرداری کاشان، اظهار کرد: تعهد و حسن خلق از ویژگی‌های مهم و اساسی یک کارمند به خصوص در عرصه مدیریت شهری است.

وی دلسوزی، توجه به دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان را یکی از خصیصه‌های کارمند نمونه دانست و تصریح کرد: یکی از نشانه‌های کارمند یا مدیر متعهد آن است که وقتی ارباب رجوع برای رفع مشکلات به وی مراجعه می‌کند، دغدغه حل مسائل را دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر با تأکید بر وظیفه خطیر کارکنان شهرداری برای رفع مشکلات شهروندان، تصریح کرد: کارکنان شهرداری حتی در مواجهه با مراجعه‌های غیرمرتبط با حوزه کاری نیز باید از تمام ظرفیت و توان خود به منظور راهنمایی و هدایت ارباب رجوع جهت حل مسائل استفاده کنند. همچنین اعضای شورای اسلامی شهر حامی سکاندار مدیریت شهری هستند.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در خصوص تحول اساسی و نوسازی جدی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، اضافه کرد: پیگیری مستمر و تلاش‌های شهردار کاشان در این زمینه با کمترین بار مالی یکی از اقدامات بی‌سابقه شهرداری کاشان در چند دهه اخیر است.

کد خبر 601260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.