سرمایه‌گذاری و هوشمندسازی ۲ اولویت شهرداری تبریز

شهردار تبریز از توجه به دو رویکرد سرمایه‌گذاری و هوشمندسازی به عنوان دو اولویت مهم مدیریت شهری تبریز در شش ماهه دوم فعالیت خود خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: تلاش داریم گره‌های مردم را باز کنیم و در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی آثار تلاش شهرداری مشهود باشد.

وی با تبریک هفته دولت تصریح کرد: اینکه در کنار دولت جهادی و انقلابی به طور شبانه‌روزی برای آبادانی شهر تلاش می‌کنیم، مایه افتخار است و امیدواریم در این مسیر شرمنده شهروندان نشویم؛ در این بین استاندار آذربایجان شرقی نیز هیچ‌گاه همراهی خود را از شهرداری دریغ نکرده و همواره کمک‌حال شهرداری بوده است.

شهردار تبریز افزود: شهرداری تبریز تعامل با شهروندان را وظیفه خود می‌داند تا از انرژی معناداری که می‌تواند مردم را به عرصه بکشاند، به نفع شهر استفاده کند، لذا تلاش داریم از این انرژی استفاده کنیم و پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانیم.

وی با تاکید بر کارکردهای اجتماعی شهرداری، گفت: قول می‌دهیم به صورت هوشمند در این حوزه ورود کنیم و در این مسیر از همراهی شورای اسلامی شهر نیز بهره‌مند خواهیم شد، البته همایش سرمایه‌گذاری طی مهرماه امسال در تبریز و اردیبهشت‌ماه سال آینده نیز همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر برگزار خواهد شد.

هوشیار از افزایش حدود ۸۰ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در تبریز خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با تداوم این رویکرد شاهد توفیق روز افزون در این حوزه باشیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: رونمایی از سامانه شفافیت و بارگذاری تمام حوزه‌ها روی این سامانه و آگاهی و اطلاع مردم از تمام امور و آمار، برنامه‌ای است که از روز اول فعالیت خود آغاز کرده‌ایم و به‌زودی آن را به اتمام خواهیم رساند.

کد خبر 601253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.