افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری مهدیشهر

شهردار مهدیشهر از افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرداری همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۶۳میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال خبر داد.

علیرضا شربتدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: پارک خانواده مهدیشهر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و متراژ ۲۷۰۰ مترمربع با هدف افزایش سرانه فضاهای تفریحی و فضای سبز، ایجاد نشاط و پویایی شهروندی و ارتقای کیفیت محیط زیست شهری به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: فاز نخست جاده سلامت مهدیشهر با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد و هشتصد میلیون ریال و متراژ ۱۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع در راستای توسعه ورزش شهر و فراهم کردن فضایی مناسب برای تفریح و ایجاد نشاط و شادابی میان خانواده‌ها به بهره‌برداری رسید و افتتاح شد.

شهردار مهدیشهر خاطرنشان کرد: فاز نخست باغ‌راه منطقه گردشگری رابند با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و متراژ ۳۱۰ مترمربع با هدف توسعه و رونق گردشگری شهری و افزایش سرانه فضای سبز افتتاح شد.

شربتدار با تاکید بر اینکه احداث و توسعه سرانه فضای سبز و اماکن ورزشی، تفریحی و گردشگری موجب دمیده شدن روحی تازه در کالبد شهر خواهد شد و شهر را به مقصد گردشگری تبدیل می‌کند، گفت: ایجاد نشاط شهروندی، پویایی شهر و فعال‌سازی اقتصاد گردشگری از اولویت‌های مدیریت شهری مهدیشهر در این دوره است.

کد خبر 601240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.