جدیدترین قیمت ماشین های پرفروش خارجی

بی ثباتی قیمت خودرو در بازار، نه تنها خودروهای ایرانی که خودروهای خارجی را نیز تحت تأثیر قرار داده است. به نحوی که در این سال‌ها شاهد افزایش قیمت خودروهای پرفروش خارجی بوده‌ایم.

بی ثباتی قیمت خودرو در بازار، نه تنها خودروهای ایرانی که خودروهای خارجی را نیز تحت تأثیر قرار داده است. به نحوی که در این سال‌ها شاهد افزایش قیمت خودروهای پرفروش خارجی بوده‌ایم. در نتیجه برای خرید و فروش باید با جدیدترین قیمت‌های هر خودروی خارجی آشنا شوید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پرفروش‌ترین خودروهای خارجی

اگرچه قیمت خودروهای خارجی افزایش یافته است، اما هنوز هم افرادی بازار خودروهای خارجی را به ایرانی ترجیح می‌دهند. عموماً علت اصلی این گرایش را کیفیت بالاتر خودروهای خارجی نسبت به خودروهای ایرانی معرفی می‌کنند. اما بی‌ثباتی نرخ دلار، تحریم‌ها و هزینه‌های گمرک هم تأثیر چشم‌گیری بر افزایش قیمت ماشین های پرفروش خارجی داشته‌اند.

قیمت ماشین های پرفروش خارجی در بازار ایران

افرادی که قصد خرید و فروش خودروی خارجی دارند، باید علاوه بر تغییراتی که در عوامل تأثیرگذار قیمت روز ماشین به وجود می‌آیند، جدیدترین قیمت‌ها را دائماً در نظر داشته باشند. اما این سؤال که کدام خودرو از دید عموم بهتر است را می‌توان با توجه به محبوبیت و فروش بالای خودروها پاسخ داد. بنابراین در ادامه ماشین‌های پرفروش خارجی را معرفی می‌کنیم. سپس قیمت روز ماشین‌های خارجی پر فروش معرفی شده را بررسی خواهیم کرد.

قیمت خودرو کیا سراتو

کیا سراتو یکی از پرفروش‌ترین خودروهای خارجی است که تحت تأثیر ناپایداری‌های قیمت روز ماشین، با افزایش قیمت مواجه شده است. این خودرو به علت ظاهر جذاب و گیرا، از سدان‌های محبوب در ایران محسوب می‌شود. یکی از علل پرفروش بودن کیا سراتو، همین طراحی و ظاهرش است که آن را برای رده‌های سنی مختلف مناسب ساخته است.

بازه قیمت ماشین کیا سراتو مدل ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ در شهریور ماه ۱۴۰۱ به مقدار ۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تخمین زده‌اند. البته فراموش نکنید که قیمت خودرو امروز مدام تغییر می‌کند و شما باید آخرین قیمت را پیش از خرید و فروش بررسی کنید.

قیمت روز ماشین هیوندای سوناتا

هیوندای سوناتا یکی از سدان‌های متوسط است که نامش در فهرست پرفروش‌ترین خودروهای خارجی در ایران دیده می‌شود. هفتمین نسل این خودرو در سال ۲۰۱۵ به صورت بنزینی و هیبریدی وارد بازار ایران شد.

جدیدترین قیمت ماشین های پرفروش خارجی

در این سال‌ها تولیدکنندگان این خودرو سعی کرده‌اند که حداکثر استانداردهای ایمنی را رعایت کرده و به عنوان خودرویی فول آپشن، امکانات رفاهی قابل‌توجهی را برای صاحبان آن فراهم نمایند. قیمت روز خودروی هیوندای سوناتا هم در شهریور ۱۴۰۱ در بازه ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ و ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان قرار دارد.

خرید خودرو هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه به دلیل کیفیت بالای قطعاتش، سال‌هاست که میان ایرانیان طرفداران بسیاری دارد و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های خارجی محسوب می‌شود. ویژگی‌هایی مانند کیسه هوا پرده‌ای، گرم‌کن صندلی برای تمامی سرنشین‌ها، کنترل اتوماتیک باد لاستیک، سیستم ترمز ای‌پی‌بی و سیستم کمکی در سر بالایی همان دلایلی است که باعث شده به عنوان خودرویی محبوب شناخته شود.

قیمت ماشین هیوندای سانتافه مانند سایر خودروهای خارجی دائماً در حال تغییر است. بنابراین شما هر زمانی که بخواهید در بازار خرید و فروش خودروهای خارجی فعالیت داشته باشید، باید همان موقع قیمت را بررسی کنید. با این وجود لازم است بدانید که در شهریور ۱۴۰۱ خودرو هیوندای سانتافه بین ۲,۸۰۰,۰۰,۰۰۰ و ۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان خرید و فروش شده اما لحظه‌ای تغییر می‌کند.

آخرین قیمت هیوندای النترا

پیش از آن‌که از آخرین قیمت خودرو در بازار صحبت کنیم، باید بگوییم که هیوندای النترا یکی از خودروهای محبوب خارجی در میان ایرانیان است. تولیدکنندگان این خودرو سعی کرده‌اند که تغییرات چشم‌گیری در طراحی ظاهری و بدنه آن به وجود آورند. بنابراین خریداران با خودرویی مدرن و باکیفیت مواجه هستند که قیمت روز آن در حال افزایش است.

جدیدترین قیمت ماشین های پرفروش خارجی

قیمت روز هیوندای النترا نیز تحت تأثیر عوامل مختلف در حال افزایش است. هرچند اگر خودروی دست دوم باشد، باید قطعات تعویض شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و سایر عوامل را به دقت بررسی کرد تا دقیق‌ترین قیمت را تعیین نمود. قیمت خودرو امروز ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان قرار دارد.

خرید خودرو کیا اپتیما

کیا اپتیما یکی از خودروهای کره‌ای محسوب می‌شود که از سال ۲۰۱۲ وارد ایران شد. این خودرو با ظاهر اسپرتی که دارد، توانسته توجه افرادی از رده‌های سنی مختلف را جلب کند. کیا اپتیما بر پلتفرم هیوندای (i40) بنا شده و به همین دلیل در این سال‌ها تغییرات اندکی را تجربه کرده است. قیمت روز خودرو کیا اپتیما در بازه ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان قرار دارد.

جدیدترین قیمت ماشین های پرفروش خارجی

جمع‌بندی

قیمت معیاری است که فرآیند خرید و فروش خودرو را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. البته خودروهای خارجی پرفروش نیز مانند خودروهای ایرانی قیمت متغیر و ناپایداری دارند. بنابراین هرچند شما در این بررسی با قیمت روز چند خودروی پرفروش خارجی آشنا شده‌اید، اما باید آن را لحظه‌ای ارزیابی کنید.

کد خبر 601235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.