اجرای طرح «هر هفته یک پروژه» در شهر یزد

شهردار یزد از اجرای طرح «هر هفته یک پروژه» در این شهر خبر داد و گفت: شهرداری از این هفته، هر هفته در شهر یزد یک عملیات عمرانی یا پروژه شاخص و مهم را آغاز می‌کند یا به بهره‌برداری می‌رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی امروز _چهارشنبه نهم شهریورماه_ در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری یزد با اشاره به اینکه شهرداری این کلان‌شهر از ابتدای فعالیت خود در دوره جدید تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت کاری خود قرار داده است، اظهار کرد: در نقاط مختلف یزد پروژه‌های نیمه‌کاره زیادی با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوتی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از پروژه‌ها کمتر از ۲۰ درصد و بعضی بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: با توجه به اینکه برای هر یک از این پروژه‌ها از اعتبارات عمومی استفاده شده است، لازم بود که نسبت به تعیین تکلیف آن در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

شهردار یزد افزود: شهرداری این کلان‌شهر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در شش ماهه اول فعالیت خود در دستور کار قرار داد و سال گذشته شاهد بهره‌برداری از چندین پروژه بودیم.

وی با اشاره به پروژه‌های جدید شهرداری، گفت: در کنار پروژه‌های نیمه‌تمام، پروژه‌های جدیدی نیز آغاز به‌کار کرد و در حال حاضر شاهد بهره‌برداری تعدادی از آنها هستیم.

محی‌الدینی خاطرنشان کرد: روند تکمیل پروژه‌های در دست اقدام با سرعت در حال انجام است به گونه‌ای که از این هفته، هر هفته شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری هستیم.

وی تصریح کرد: این اقدام شهرداری تحت عنوان «هر هفته یک پروژه» آغاز به‌کار کرده است و علاوه بر مجموعه‌های مختلفی که در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود، هر هفته نیز یک پروژه از سوی شهرداری با حضور مسئولان استانی و مردم یزد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کد خبر 601180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.