تعامل شهرداری بندرعباس و کمیته امداد امام خمینی(ره)

شهردار بندرعباس گفت: در راستای ارائه خدمات بهینه به مددجویان کمیته امداد تعامل بین مدیریت شهری و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در چهل و نهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس که با حضور جلیل تراهی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه تعامل بین دستگاه‌های اجرایی باعث رونق و آبادانی شهر و خدمات رسانی بهینه به شهروندان می‌شود، اظهار کرد: شرح وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره) و شهرداری بندرعباس به جهت اینکه ارتباط خاص و ویژه‌ای با اقشار مختلف مردم دارند اهمیت بسزایی در حل مشکلات، مسائل و معضلات شهروندان دارد، لذا تعامل دوسویه این نهاد می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات شهر باشد.

شهردار بندرعباس گفت: سیاست‌های شهرداری بندرعباس در مقطع زمانی کنونی حل مسائل و مشکلات شهری در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد و در مجموعه برای تحقق این هدف نیاز به ارتباط مؤثر با سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی در شهر بندرعباس هستیم.

نوبانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به بهره برداری ۱۲ پروژه شهرداری اشاره کرد و افزود: در هفته دولت سال جاری ۱۲ پروژه مجموعه شهرداری با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد که مجموعه بوستان ساحلی صدف مهمترین این پروژه‌ها است.

کد خبر 601133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.