عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم شهریورماه

در این بسته خبری از مشارکت شهرداری قشم برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی تا ایمن‌سازی وسایل بازی کودکان در پارک‌های سنندج و افتتاح چهار پروژه شهرداری گناوه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مشارکت شهرداری قشم برای ارتقای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی

میرداد میردادی، شهردار قشم از مشارکت دو میلیارد ریالی این مجموعه به مواکب اربعین حسینی شهرستان قشم برای ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به زائران حسینی خبر داد.

ایمن‌سازی وسایل بازی پارک‌های شهر سنندج

علی اصغری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از استانداردسازی و ایمن سازی وسایل بازی کودکان و ست‌های ورزشی بوستان‌های سطح شهر خبر داد.

۴ پروژه شهرداری گناوه افتتاح شد

در ششمین روز از هفته دولت، چهار پروژه شهرداری گناوه با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان افتتاح شد.

اجرای ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر مراغه

محمد مفتوحی، شهردار مراغه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر مراغه اجرا شده است.

پیاده‌راه ساحلی چمگردان افتتاح می‌شود

علی پوربافرانی، شهردار چمگردان گفت: به منظور اتمام پروژه پیاده‌راه ساحلی شهر اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال هزینه شده است و امیدوارم با بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

نصب تابلو و تجهیزات ترافیکی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در یک ماه گذشته تعدادی تابلو و تجهیزات ترافیکی با اعتبار حدود ۵۰ میلیون تومان در منطقه سه شهرداری قزوین نصب شده است.

افتتاح ۵۵۶ میلیارد از پروژه‌های شهرداری بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: افتخار دارم عنوان کنم که در فاصله دهه فجر سال ۱۴۰۰ تا هفته دولت، تعداد ۱۸ پروژه عمرانی در دست اجرا است که هشت پروژه امروز به طور همزمان افتتاح شد و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.


کد خبر 601050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.