زیرساخت‌های سامانه شفافیت شهرداری تبریز تقویت شد

رئیس گروه بهبود روش‌های اداره کل تحول و نوسازی شهرداری تبریز از تقویت زیرساخت‌های نرم‌افزاری سامانه شفافیت بر اساس دستور اخیر شهردار این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، وحید سعیدنهایی در جلسه مشترک رابطان سامانه شفافیت معاونت‌ها، مناطق ده‌گانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز با اشاره به تقویت زیرساخت‌های نرم‌افزاری سامانه شفافیت، اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب و شفاف برای معرفی ابعاد گسترده خدمات مختلف شهرداری تبریز به شهروندان حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست اجرای طرح جامع شفافیت عملکرد شهرداری تبریز با طراحی و راه‌اندازی سامانه شفافیت پشت سر گذاشته شده است، گفت: ضمن احصا و رفع نواقص این سامانه با همکاری رابطان و پشتیبانی فنی سازمان آمار و فناوری اطلاعات، در حال حاضر وارد مرحله ایجاد ارتباط همه‌جانبه بین این سامانه و شهروندان تبریز شده‌ایم.

رئیس گروه بهبود روش‌های اداره کل تحول و نوسازی شهرداری تبریز تصریح کرد: آدرس اینترنتی سامانه شفافیت پس از ایجاد اصلاحات نرم‌افزاری از shaffafiat.tabriz.ir به shaffaf.tabriz.ir تغییر پیدا کرده است و شهروندان با مراجعه به آدرس جدید می‌توانند از زوایای مختلف عملکرد شهرداری تبریز مطلع شوند.

وی گفت: هدف از آغاز به‌کار این سامانه، تحقق هدف والای شفافیت در مجموعه شهرداری است و تمام مناطق، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری نیز موظف شده‌اند در کوتاه‌ترین زمان نسبت به بارگذاری اطلاعات قراردادها، مصوبات و صورتجلسه‌ها در سامانه شفافیت اقدام کنند.

کد خبر 601014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.