برگزاری همایش ورزشی بانوان سمنانی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: به همت این سازمان یک روز شاد، پرانرژی و به یادماندنی برای بانوان سمنانی در همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی شهرداری رقم خورد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: صبح امروز سه‌شنبه هشتم شهریورماه در پارک سوکان شهر سمنان، همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی با حضور بانوان سمنانی در راستای گرامیداشت هفته دولت و با هدف ایجاد نشاط شهروندی و روحیه شادابی و پویایی اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی از جمله پیاده‌روی، ورزش و نرمش صبحگاهی برگزار و در پایان به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان در همایش به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ترغیب و ترویج پیاده‌روی خانوادگی را بسترساز توسعه ورزش همگانی و ایجاد انگیزه در هدایت اقشار مختلف جامعه و شهروندان به سمت ورزش عنوان و خاطرنشان کرد: استقبال شهروندان از این برنامه‌ها موجب می‌شود مدیریت شهری، اجرای برنامه‌های بیشتری در این حوزه را در دستور کار خود قرار دهد.

نجم با اشاره به اثرات مثبت ترویج پیاده‌روی بر سلامت جامعه، ضرورت برنامه‌ریزی مسئولان برای تأمین امکانات لازم جهت ترویج فرهنگ ورزش را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 601003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.