آیا ایپ کوین به 100 دلار می رسد؟ پیش بینی قیمت APE تا سال 2025

پیش بینی قیمت ایپ کوین نشان می‌دهد که این رمز ارز می‌تواند رشد قیمتی چشم‌گیری داشته باشد و تا انتهای سال 2025 از مرز 100 دلار نیز بگذرد.

هرگز نمی‌توان یک سرمایه‌گذاری را بدون ریسک فرض کرد؛ اما در حال حاضر، روند قیمتی ایپ کوین (ApeCoin) نشان‌دهنده این موضوع است که می‌توان سرمایه‌گذاری موفقی روی این ارز دیجیتال انجام داد. البته این تمام ماجرا نیست! طی یک سال اخیر، قیمت ایپ کوین فرازوفرود زیادی را تجربه کرده که ممکن است شما را برای سرمایه‌گذاری بر روی آن مردد کند؛ اما تحلیل‌های تکنیکال و آنالیزهای بسیاری از کارشناسان نشان داده‌اند که قیمت توکن APE چقدر می تواند رشد کند و چه چشم‌اندازی را می‌توان برای آن متصور شد.

پیش بینی قیمت ایپ کوین نشان می‌دهد که این رمز ارز می‌تواند رشد قیمتی چشم‌گیری داشته باشد و تا انتهای سال 2025 از مرز 100 دلار نیز بگذرد. احتمالاً موارد استفاده این رمز ارز تا 2 الی 3 سال آینده افزایش پیدا می‌کنند و همچنین چندین پروژه متاورس در ایپ کوین گنجانده خواهند شد. قیمت پیش بینی شده آینده APE بسیار دلگرم‌کننده است و در این مطلب به بررسی دقیق آن می‌پردازیم.

ارز دیجیتال ایپ کوین چیست؟

ایپ کوین با علامت اختصاری APE، توکن حاکمیتی و کاربردی در اکوسیستم کلکسیون‌ میمون های کسل است که به عنوان یک لایه پروتکلی غیرمتمرکز از جامعه APE در وب ۳ (Web3) پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر و در مشابهت با سایر توکن های اجتماعی، ایپ نیز مبتنی بر استاندارد ERC-20 بوده و در شبکه اتریوم ساخته شده است.

برای آشنایی بیشتر با این ارز، می توانید مقاله "معرفی رمز ارز متاورسی ایپ کوین" را از آکادمی آموزشی بیت میت مطالعه نمایید.

سه‌ماهه اول سال 2022 مملو از صحبت‌هایی در مورد ApeCoin بود؛ یک رمز ارز پایه که به‌عنوان توکن بومی باشگاه قایق رانی میمون کسل (BAYC) پذیرفته‌شده است. APE یک توکن مبتنی بر اتریوم و مرتبط با توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) کلوپ قایق رانی میمون کسل است. این ارز دیجیتال توسط یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) اداره می‌شود. دارندگان APE تصمیمات حاکمیتی جمعی می‌گیرند؛ رأی می‌دهند و در مورد موضوعاتی نظیر تخصیص بودجه، چارچوب قوانین، انتخاب پروژه‌ها و مواردی از این قبیل تصمیم می‌گیرند.

ایپ کوین کاربردهای متفاوتی دارد و پیش‌بینی می‌شود که این کاربردها روزبه‌روز بیشتر شوند. مانند طراحی سایر توکن‌های Web3، از ایپ کوین هم می‌توان برای پرداخت استفاده کرد. ازآنجایی‌که این توکن بر اساس استاندارد ERC-20 طراحی‌شده، مورد تأیید بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران حوزه کریپتو است. این توکن همچنین به‌عنوان پاداش NFT استفاده می‌شود و اعضای BAYC، رمز ارز رایگان APE دریافت می‌کنند که بلافاصله قابل نقد شدن است. توسعه‌دهندگان شخص ثالث از ApeCoin برای بازی‌ها، خدمات و سایر پروژه‌های خودشان استفاده می‌کنند. از طرفی بعد از ادغام این توکن با پروژه‌های متاورس، باید ببینیم که قیمت ایپ کوین چقدر می تواند رشد کند.

تاریخچه ایپ کوین

قبل از پیش بینی قیمت ایپ کوین در سال‌های آینده، بهتر است یک فلاش‌بک به گذشته و نقطه شروع ApeCoin داشته باشیم. مجموعه یوگالبز (Yuga Labs) با راه‌اندازی مجموعه NFT‌های Bored Ape وMutant Ape ، به برندی پیشرو در NFT تبدیل‌شده است. مالکیت این NFT های ممتاز به جنبشی از چهره‌های بسیار تأثیرگذار تبدیل‌شده که در باشگاه قایق رانی میمون خسته حضور دارند. بااین‌حال برای تقویت اکوسیستم برنامه‌ها و خدماتی که توسط Yuga Labs ارائه می‌شوند، ایپ کوین راه‌اندازی شد.

آیا ایپ کوین به 100 دلار می رسد؟ پیش بینی قیمت APE تا سال 2025

ایپ کوین معاملات خود را در ساعات اولیه 17 مارس 2022 آغاز کرد و ابتدا بین دارندگان Bored Ape و Mutant Ape توزیع شد. سهم دارندگان این مجموعه‌ها به ترتیب 10,094 و 2,000 توکن بود که دریافت کردند. تنها ظرف 24 ساعت بعد از عرضه اولیه (ICO)، قیمت توکن APE به اوج خود (39.40 دلار) رسید و سپس در سطح 10 دلار قرار گرفت. از زمان راه‌اندازی تاکنون، ApeCoin قراردادهای مشارکتی مختلفی را از پروژه‌های محبوبی نظیر Animoca Brands و nWayPlay دریافت کرده که از APE به‌عنوان رمز ارز درون بازی خود استفاده می‌کنند.

روند قیمتی ApeCoin از آغاز تاکنون

یکی از شیوه‌های اصلی پیش بینی قیمت یک ارز دیجیتال، بررسی روند قیمتی آن از ابتدا تاکنون است؛ اینکه ببینیم از ابتدا تا به امروز چه فرازوفرودهایی داشته تا بتوانیم پیش‌بینی خوبی در مورد آینده آن داشته باشیم. تحلیل‌های بسیار مثبتی پیرامون روند قیمتی رمز ارز APE نیز صورت گرفته و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

همان‌طور که اشاره شد، ایپ کوین معاملات خود را در مارس 2022 آغاز کرد و بعد از 24 ساعت به قیمت 10 دلار رسید. قیمت ایپ کوین در کمتر از 2 ماه بعد، کمی عقب‌نشینی کرد و سپس با یک شیب تند کاهش یافت. در حال حاضر، این توکن با قیمت تقریبی 4 دلار در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال معامله می‌شود.

بر اساس داده های سایت CoinMarketCap، حداکثر عرضه APE برابر با 1 میلیارد توکن خواهد بود که در حال حاضر حدود 306.9 میلیون از آن در گردش است. این تعداد با توجه به قیمت فعلی ApeCoin، بازاری به ارزش 1.462 میلیارد دلار را به این رمز ارز می‌دهد که آن را به 36امین ارز دیجیتال بزرگ در سطح جهان تبدیل می‌کند. با توجه به اینکه تنها چند ماه از عرضه اولیه این رمز ارز گذشته، پیشرفت آن بسیار قابل‌توجه بوده است.

در حال حاضر ایپ کوین توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده و در صورت ادامه افزایش قیمت، این توکن می‌تواند به یکی از بهترین آلت کوین‌ها در سال 2022 تبدیل شود. البته با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال 2022، قصد داریم پیش بینی قیمت آینده APE برای سال‌های 2023، 2024 و 2025 را نیز بررسی کنیم.

پیش بینی قیمت ایپ کوین در سال 2023

ایپ کوین ثابت کرده که یکی از توکن‌های ارزشمند بازار کریپتو است و می‌تواند رشد خوبی داشته باشد.

آیا ایپ کوین به 100 دلار می رسد؟ پیش بینی قیمت APE تا سال 2025

بااین‌حال برای اینکه بتواند جزو ارزشمندترین توکن‌های بازار قرار بگیرد، باید موارد استفاده بیشتری داشته باشد تا سرمایه‌گذاران و مصرف‌کنندگان بیشتری را به سمت خود جذب کند. با توجه به ارتباط بسیار نزدیک APE با فضای NFT، این پروسه می‌تواند کمی مشکل و زمان‌بر باشد. بااین‌وجود، ساختار این توکن نشان می‌دهد که در ماه‌ها و سال‌های آینده، کاربردهای حقیقی بیشتری خواهد داشت.

ازآنجایی‌که اداره ApeCoin DAO بر عهده دارندگان توکن APE است، پتانسیل بالقوه نامحدودی برای آینده این توکن وجود دارد. انجمن رسمی ایپ کوین، پیشنهادهای متعددی در رابطه با توزیع توکن‌ها در سال 2023 ارائه کرده است که می‌تواند عنصر مهمی در چشم انداز قیمتی ایپ کوین در این سال باشد. با گذشت زمان، این پیشنهادها بیشتر می‌شوند و می‌توانیم شاهد رشد قیمتی APE باشیم.

جدا از جنبه‌های حاکمیتی و یکپارچه‌سازی بازی‌ها که قبلاً اشاره کردیم، ایپ کوین می‌تواند برای پرداخت به بازرگانان نیز استفاده شود. با توجه به شرایط فعلی ایپ کوین، در حال حاضر شرکت‎‌های زیادی وجود ندارند که پذیرای این توکن باشند. بااین‌حال، Investing.com اخیراً اعلام کرده که شرکت آبجوسازی SaltWater شروع به پذیرش ایپ کوین به‌عنوان یکی از شیوه‌های پرداخت خود کرده است. نمی توان پیش بینی دقیقی از قیمت آینده APE برای سال 2023 انجام داد؛ اما زمانی که تجار بیشتری این روش پرداخت را برای مشتریان خود فعال کنند، شاهد رشد قیمت APE خواهیم بود.

با در نظر گرفتن تمام این موارد و تحلیل‌های کارشناسان حوزه کریپتو، در خوش‌بینانه‌ترین حالت می توان قیمت ایپ کوین تا اواخر سال 2023 را حدود 90 دلار پیش بینی کرد.

پیش بینی قیمت ایپ کوین در سال 2024

مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، در سال 2024 هم می‌توانند با قوت بیشتری ادامه پیدا کنند. استفاده بیشتر از APE توسط تجار مختلف در سیستم‌های پرداخت و حضور این توکن در پروژه‌های متنوع، احتمالا در سال 2024 هم موجب افزایش قیمت ایپ کوین خواهند شد. هرچه زمان بیشتری بگذرد و به‌جای حدس و گمان بتوان بر روی اعتبار و شهرت این توکن حساب باز کرد، شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود.

متاورس یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی است که ایپ کوین قصد دارد به‌طورجدی وارد آن شود. بدون تردید بعد از ورود قدرتمند به این حوزه تا سال 2024، باید ببینیم که قیمت ایپ کوین چقدر می تواند رشد کند و این توکن چه جایگاهی را در بین ارزهای دیجیتال به دست می‌آورد.

موارد متعددی می‌توانند بر روی قیمت ایپ کوین تا سال 2024 تأثیرگذار باشند؛ بااین‌وجود، ورود به پروژه‌های متعدد متاورس مهم‌ترین دستاورد APE تا 2024 خواهد بود. اگر این اتفاق رخ دهد، پیش بینی می شود قیمت توکن APE تا پایان 2024 به رقم تقریبی 135 دلار برسد.

قیمت ایپ کوین در سال 2025 چقدر خواهد بود؟

موفقیت ایپ کوین ممکن است در درازمدت بیشتر آشکار شود. علاوه بر ورود به پروژه‌های گوناگون، رونمایی از جدیدترین پروژه متاورس Yuga Labs با نام «The Otherside» هم منجر به رشد قیمت APE خواهد شد و نقش مهمی در پیش بینی قیمت ایپ کوین تا سال 2025 خواهد داشت. The Otherside یک بازی MMORPG (بازی نقش‌آفرینی برخط چندنفره گسترده) است که در آن اعضای باشگاه قایق رانی میمون کسل از NFT های خود در یک دنیای مجازی سفارشی به‌عنوان آواتار استفاده می‌کنند. البته جزئیات دقیقی از این پروژه در دسترس نیست.

مت هال (Matt Hall) و جان واتکینسون (John Watkinson) –بنیان‌گذاران Larva Labs- می‌گویند: «Yuga Labs در کاری که انجام می‌دهند، بهترین در جهان هستند. آن‌ها مباشران ایده‌آل CryptoPunks و Meebits هستند. ما مطمئن هستیم که آن‌ها به ظهور پروژه‌های حیاتی و پررونق در وب غیرمتمرکز ادامه خواهند داد.»

شاید این سؤال در ذهن شما هم باشد که پروژه The Otherside در بلندمدت چه دستاوردی برای ایپ کوین خواهد داشت؟ The Otherside درنهایت این امکان را به ApeCoin می‌دهد که به یکی از بهترین توکن‌های متاورس تبدیل شود. علاوه بر این، صاحبان NFT به این پروژه جذب خواهند شد و تقاضا برای APE افزایش پیدا می‌کند (با این فرض که به‌عنوان توکن بومی متاورس استفاده شود).

اگر این توالی از رویدادها اتفاق بیفتد، کاربرد ایپ کوین به طرز قابل‌توجهی تقویت می‌شود. با این اوصاف، قیمت قابل پیش بینی ایپ کوین برای سال 2025 را می‌توان رقمی فراتر از 135 دلار (در خوش‌بینانه‌ترین حالت) دانست و حتی ممکن است با یک رشد تصاعدی نیز مواجه شویم.

باید توجه داشته باشید که تمام این اعداد و ارقام تنها در حد حدس و گمان هستند و هیچ قطعیتی وجود ندارد. حتی در حال حاضر، بعضی وب‌سایت‌ها قیمت آینده APE برای سال 2025 را در حدود 27 دلار پیش بینی کرده اند! اما همین وب‌سایت‌ها نیز معتقدند که قیمت ایپ کوین در یک بازه زمانی طولانی‌تر، از مرز 100 دلار خواهد گذشت.

آیا APE ارزش سرمایه گذاری دارد؟

با توجه به مواردی که تا اینجا مطرح شدند و پیش بینی های صورت گرفته برای قیمت ایپ کوین در سال‌های آتی، می‌توان گفت که APE ارزش سرمایه‌گذاری دارد. بهتر است این نکات کلیدی در مورد ApeCoin را همواره در ذهن داشته باشید:

· پیش بینی قیمت APE نشان می‌دهد که قرار است تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین دارایی‌های دیجیتال در آینده‌ای نزدیک باشد.

· باوجوداینکه احتمالاً ایپ کوین از اتریوم و بیت کوین پیشی نخواهد گرفت، بازهم یک فرصت سرمایه‌گذاری عالی در نظر گرفته می‌شود.

· ایپ کوین هنوز جوان است؛ بنابراین هنوز برای سرمایه‌گذاری بر روی آن دیر نیست.

· ApeCoin ورود قدرتمندی به بازار داشت و تنها یک ماه بعد از انتشار، یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بازار بود.

با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر شاهد یک بازار نزولی در حوزه ارزهای دیجیتال بودیم، قیمت APE نیز کاهش شدیدی داشته و مطابق با اولین پیش بینی کارشناسان جلو نرفت. این موضوع بعضی سرمایه‌گذاران را به این فکر فرو برد که آیا ApeCoin سرمایه‌گذاری خوبی است؟

در پاسخ باید بگوییم: بله. یکی از دلایل اصلی که می‌تواند شما را به سرمایه‌گذاری روی APE ترغیب کند، ارزش‌گذاری پایین آن است. کاهش ارزش‌گذاری در مطالعات مالی پیشرفته، مزایای فراوانی دارد. با قیمتی کمتر از 10 دلار، خرید ایپ کوین را می توان تصمیمی هوشمندانه در نظر گرفت.

بسیاری از تحلیل‌گران بر این باورند که قیمت ایپ کوین تا پایان سال 2025، حداقل به 39.76 دلار می‌رسد. این رقم یک رشد تقریبی 900 درصدی برای ایپ کوین است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند. بر اساس چشم انداز قیمتی APE تا سال 2031، این ارز دیجیتال می‌تواند از مرز 430 دلار نیز عبور کند. بنابراین اگر به دنبال یک سرمایه‌گذاری بلندمدت کم‌خطر هستید، به پیش بینی های کارشناسان برای قیمت ایپ کوین در سال‌های آتی توجه بیشتری داشته باشید تا بتوانید از این طریق سود خوبی کسب کنید.

کد خبر 600763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.