افزایش ۲ درصدی تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ اصفهان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به یک میلیون و ۸۳۸ هزار و ۲۸۳ تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در پنج ماهه اول سال جاری از افزایش دو درصدی این تماس‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ مهرداد فراشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پنج ماهه اول سال جاری یک میلیون و ۸۳۸ هزار و ۲۸۳ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان برقرار شده که این میزان تماس نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: از کل تماس‌های ورودی به ۱۱۰ استان اخبار فوریتی ۱۸ درصد، اخبار غیرفوریتی ۲۱ درصد، مراجعه حضوری سه درصد، مزاحمت و تکراری یک درصد، بررسی اطلاعاتی یک درصد و راهنمایی و ارشاد ۵۶ درصد اخبار را شامل می‌شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: بیشترین موضوع تماس‌های گرفته شده با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ طی پنج ماهه سال جاری به ترتیب شامل درگیری، تصادفات، سرقت، مزاحمت، خرید و فروش موادمخدر، جرایم سایبری و جرایم اقتصادی بوده است.

سرهنگ فراشی تصریح کرد: همچنین در مردادماه امسال نیز ۳۶۴ هزار و ۶۳۹ مورد با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ برقرار شده که ۱۵۶ هزار و ۴۳۹ مورد عملیاتی و ۲۰۵ هزار و ۵۷۶ مورد نیز به مشاوره و راهنمایی منجر شده است.

کد خبر 600747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.