کلنگ ساماندهی میدان دانشگاه آزاد اسلامی به زمین زده شد

شهردار زرند گفت: این میدان به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال بهسازی خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری زرند، علی ضیاءالدینی با بیان اینکه شهر زرند با حمایت‌های شورای شهر تبدیل به کارگاه سازندگی شده است، اظهار کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های شهرداری نگاه همه جانبه به مسائل و مشکلات شهری و خصوصاً ورودی‌های شهر است.

وی با تاکید بر اینکه ورودی‌های شهر باید معرف هویت شهر باشد، از میدان دانشگاه به عنوان یکی از ورودی‌های بسیار مهم شهر نام برد و افزود: با اجرای طرح کارشناسی شده بیش از ۵۰۰ متر مربع از فضای این میدان کاهش خواهد یافت تا دسترسی به میدان با ایمنی بالاتری انجام شود.

شهردار زرند حجم خاکبرداری این میدان را بالغ بر ۳۵۰ متر مکعب عنوان و خاطرنشان کرد: برای آماده‌سازی این میدان جهت فعالیت‌های عمرانی بیش از ۱۸۰۰ متر مکعب شن‌ریزی انجام خواهد شد.

ضیا الدینی استفاده از نظرات کارشناسان و پیاده‌سازی نقشه‌های کلی این طرح را از برنامه‌های مهم شهرداری عنوان و تصریح کرد: ساختن شهری زیبا، شاداب و زنده نیازمند مشارکت همه شهروندان به خصوص صاحب‌نظران و کارشناسان است و در این راه دست یاری به سوی همه مهندسان و مشاوران داریم تا بتوانیم با جمع‌آوری، تدوین ضوابط و قوانین گامی جهت استانداردسازی و زیباسازی منظر شهری برداریم.

وی ساماندهی جداول، زیباسازی فضای داخلی میدان، اجرای آبنما، گل‌کاری، ترمیم گوشوارهای میدان، ترمیم آسفالت و نورپردازی را از برنامه‌های این شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: این میدان به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال بهسازی خواهد شد.

شهردار زرند ابراز امیدواری کرد: این طرح با همکاری و همراهی تمام شهروندان و فعالیت‌های مجموعه شهرداری در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 600730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.