زاینده‌رود از دریچه عکاسان کشوری به نمایش گذاشته می‌شود

دبیر دوازدهمین نمایشگاه سالانه کانون عکس اصفهان از برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه سالانه این کانون با موضوع «زاینده‌رود» خبر داد.

وحید مومن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هرساله نمایشگاهی به منظور نمایش آثار فاخر عکاسان عضو کانون عکاسان اصفهان برگزار می‌شود که امسال این نمایشگاه شامل بخش ویژه زاینده‌رود است و در این بخش تمام عکاسان کشور قادر به شرکت هستند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه عکس با موضوع آزاد برگزار می‌شود، ادامه داد: فراخوان دوازدهمین نمایشگاه سالانه کانون عکس اصفهان از یکم مردادماه اعلام شد که تا بیستم شهریورماه ادامه دارد و تاکنون ۲۰ نفر در آن ثبت‌نام کردند.

دبیر دوازدهمین نمایشگاه سالانه کانون عکس اصفهان با بیان اینکه اعضای این کانون بیش از دو هزار نفر هستند که ۲۵۰ عضو فعال دارند، تصریح کرد: نمایشگاه عکس درگذشته با موضوع تک عکس بوده است و طی چند سال اخیر مولتی‌مدیا و ویدئو نیز به آن ضمیمه شده است.

وی گفت: نمایشگاه هرساله به شکل غیررقابتی برگزار می‌شود و آثار برتر از سوی اساتید کشوری انتخاب و به نمایش گذاشته می‌شود که این اقدام در جهت تقویت و کیفی‌سازی آثار عکاسان صورت می‌گیرد.

مومن‌زاده خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به عکاسی می‌توانند با مراجعه به کانون عکاسی اصفهان ثبت‌نام و با فراگیری دوره‌های آموزشی به‌صورت حرفه‌ای عکاسی کنند.

وی افزود: عموم مردم نیز می‌توانند با ارائه اثر عکاسی خود با موضوع زاینده‌رود در این نمایشگاه شرکت کنند.

زاینده‌رود از دریچه عکاسان کشوری به نمایش گذاشته می‌شود

کد خبر 600705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.