انعقاد تفاهم‌نامه اجرایی ساخت سریال احمدبن‌موسی

رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری سومین حرم اهل بیت گفت: تفاهم‌نامه اجرایی بین شهرداری و سازمان هنری رسانه‌ای اوج برای ساخت سریال احمدبن‌موسی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا محمدیان امروز _دوشنبه هفتم شهریورماه_ در خصوص تفاهم‌نامه اجرایی ساخت سریال احمدبن‌موسی (ع) بین شهرداری شیراز و سازمان هنری رسانه‌ای اوج در هفتاد و هفتمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز منعقد شد، اظهار کرد: ساخت این سریال در شورای چهارم به عنوان یک بسته فرهنگی و کاری برای ارتقای جایگاه فرهنگی شهر شیراز و جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) به تصویب رسید.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه اولیه‌ای بین حرم مطهر، صدا و سیما، شهرداری و مجموعه ارشاد امضا شد، اما به جمع‌بندی اجرایی نرسید.

رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری سومین حرم اهل بیت گفت: این موضوع باعث ارتقای جایگاه فرهنگی شهر شیراز و معرفی بهتر شخصیت والای حضرت احمدبن‌موسی (ع) به عنوان یک شخصی که اسطوره اخلاق و معروف به امین ولایت بوده است، خواهد بود.

وی تصریح کرد: در صورتی که این سریال به زبان‌های مختلف ترجمه و در کشورهای همسایه و شیعه‌نشین پخش شود، دستاوردهای خوبی را در حوزه توسعه گردشگری مذهبی برای شهر شیراز خواهد داشت.

محمدیان با اشاره به اینکه سازمان هنری رسانه‌ای اوج یک مجموعه نام آشنایی است که کارهای فاخری انجام داده است، افزود: ساخت این سریال با همکاری سازمان اوج و شهرداری شیراز است. امیدوارم یک کار فاخر انجام شود و در حد نام حضرت احمدبن‌موسی (ع) و شهروندان شهر شیراز باشد.

وی گفت: با انتخاب یک تیم خوب و حرفه‌ای سریالی تولید می‌شود که سال‌ها به یادگار بماند و باعث خیر و برکت برای سازندگان آن شود.

کد خبر 600699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.