مرکز ری‌شناسی بهره‌برداری می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: برای مرکز ری‌شناسی مکانی در ایوان ری در نظر گرفته شده است که به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر شربیانی امروز _دوشنبه هفتم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در آغاز سال دوم دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا ساختمان جدید شورای اسلامی شهرستان ری به بهره‌برداری رسید که با تلاش همکارانم در این دوره از شورای اسلامی شهر و مساعدت شهرداری منطقه ۲۰ توانستیم ساختمان جدید را برای جامعه شورایی و شهروندان ری آماده کنیم.

وی با اشاره به دلیل تغییر ساختمان شورای اسلامی شهرستان ری، ادامه داد: امور و کارهایی بسیاری در دوره جدید شورای اسلامی شهر در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: به دلیل موقعیت دفتر قبلی شورای اسلامی شهر و دسترسی آسان شهروندان به آن مکان، تصمیم گرفته شد تا با هزینه معقولی ساختمان مرکز ری‌شناسی سابق را که چند سالی بود به دلیل حوادث گوناگون همچون آتش‌سوزی بدون استفاده مانده بود را برای شورای اسلامی شهرستان ری آماده کنیم.

شربیانی افزود: البته برای مرکز ری‌شناسی نیز مکانی را در ایوان ری در نظر گرفتیم که به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: ساختمان شورای اسلامی شهرستان ری متعلق به شهروندان است و تمام جریانات و گروه‌های مختلف از جمله فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، اصحاب رسانه و دیگرانی که نیازمند به برگزاری جلسات، کمیسیون‌ها، همایش‌ها و جلسات آموزشی هستند، می‌توانند در چارچوب و قوانین و ضوابط از این مکان استفاده کنند.

شربیانی گفت: به جهت موقعیت آسان دسترسی تبدیل به محل رفت و آمد شهروندان شهرستان ری شود و بتوانیم خدمات صادقانه و ارزنده‌ای را برای یکایک شهروندان داشته باشیم.

کد خبر 600674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.