مشکلات شهرداری کرج با دانشگاه خوارزمی رفع می‌شود

سرپرست شهرداری کرج گفت: شهرداری به عنوان دستگاهی خدمات‌رسان و مردمی و دانشگاه به عنوان نهادی علمی می‌توانند مشکلات لاینحل را به سرانجام برسانند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کرج، منوچهر غفاری در نشستی که به میزبانی دانشگاه خوارزمی برگزار شد، اظهار کرد: موضوعات بین دانشگاه و شهرداری کرج سال‌ها بلاتکلیف مانده بود و باید با نگاهی جامع در صدد رفع انتظارها برمی‌آمدیم، به همین جهت شهرداری به دنبال تعامل و حل موضوعاتِ فی‌مابین با دانشگاه است.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات بین دانشگاه و شهرداری دپوی قطار شهری در دانشگاه خوارزمی است، افزود: مساحت این زمین ۲۲ هکتار است و در کمیته مستندسازی سفر ریاست‌جمهوری به البرز مصوب شد.

سرپرست شهرداری کرج تاکید کرد: تأسیسات مرتبط با دپوی قطار شهری زیرِ زمین است و آسیبی به سیمای دانشگاه و شهر وارد نمی‌کند و در این روند منافع دانشگاه نیز تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه نیز خواسته‌هایی دارد که همه موارد با توافقاتی که صورت خواهد گرفت حل و فصل خواهد شد، گفت: برای رفع مشکلات با توجه به زمان‌بر شدن آنها، در بعضی موارد نیازمند توافقِ جدیدی هستیم که در جلسات تخصصی بررسی و با تعامل دوسویه، عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 600654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.