پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز فردا بهره‌برداری می‌شود

شهردار تبریز گفت: آئین بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری این کلان‌شهر فردا (سه‌شنبه) به عنوان برگی زرین جهت بهره‌مندی و رفاه هرچه بیشتر شهروندان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: آئین بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های مدیریت شهری با اعتبار ۱,۶۲۲ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، سردار عابدین‌خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان استانی و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

وی افزود: پروژه صفه شمالی مقبره‌الشعرا با ۸۵۰۰ مترمربع مساحت و ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه، پروژه شاخص شهرداری تبریز در هفته دولت به‌شمار می‌رود که به عنوان گامی در راستای حفظ و پاسداری از فرهنگ و هنر کهن شهر تبریز مبدا افتتاح و برپایی آئین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری تبریز است.

شهردار تبریز با اشاره به برخی دیگر از پروژه‌های مجموعه مدیریت شهری، تصریح کرد: آغاز عملیات آماده‌سازی زمین‌های پادگان ارتش با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، کلنگ‌زنی مسیرگشایی ۲۴ و ۱۶ متری شهید منتظری با شش میلیارد تومان اعتبار، فاز دوم مجموعه تاریخی و فرهنگی باغشمال با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، احداث پارک محله‌ای حافظ با دو میلیارد تومان اعتبار و آماده‌سازی قطعات تفکیکی محل پادگان قدیم ارتش با سه میلیارد تومان اعتبار از جمله پروژه‌های شهرداری تبریز در هفته دولت است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: دوربرگردان راه‌آهن، دوربرگردان سه‌راهی فرودگاه، رمپ خروجی مارالان به اتوبان کسایی، کانال‌های دفع آب‌های سطحی انقلاب و اسلامشهر، چند پارک محله‌ای، سنگ‌فرش و پیاده‌راه مهمترین پروژه‌های آماده بهره‌برداری است که فردا _سه‌شنبه هشتم شهریورماه_ همزمان با بهره‌برداری از صفه شمالی مقبره‌الشعرا به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با تاکید بر اهتمام مدیریت شهری تبریز جهت خدمات‌رسانی هرچه بیشتر برای شهروندان گفت: رویکرد مجموعه شهرداری برای گام نهادن به سوی ایجاد شهری توأم با آرامش، ایمنی و آسایش هرچه بیشتر برای شهروندان هدف‌گذاری شده است و در این مسیر تمام ارکان مدیریت شهری به صورت یکپارچه تلاش می‌کنند.

کد خبر 600650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.